Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

LED-wall in het stadion

Gestart door MP4L, juni 19, 2013, 13:39:27

Vorige topic - Volgende topic

albert54

Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?

Windvanger voor Zuid. ;)

w:)

drg

vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?

Nightmarelwd

Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:15:34
vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?

Het oude scorebord blijft hangen, wanneer we per ongeluk wel degraderen, verdwijnt het LED scherm weer uit het stadion.

Wat ik begrepen heb is, wanneer er gescoord wordt, dit op het LED scherm wordt herhaald. Aangezien we de drie thuiswedstrijden niet hebben gescoord, hoeft men niks te herhalen
MI-Sider for Life

drg

dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor  :proost

pvanbuijtene

Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:28:56
dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor  :proost
Voor de wedstrijd wat historische cambuur momenten erop.. |:)

Clint

Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.

Goudvinger

Citaat van: clint op augustus 08, 2013, 09:19:14
Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.

Ho ho, onze prachtige ruïne heeft nu wel één gesloten hoek door dat stuk techniek  :clint