Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

LED-wall in het stadion

Gestart door MP4L, juni 19, 2013, 13:39:27

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Met ingang van komend Eredivisie-seizoen heeft SC Cambuur een eigen LED-wall in het stadion! Dit scherm van 28 vierkante meter zal geplaatst worden in de hoek tussen de oost- en zuid-tribune.

Faber Audiovisuals uit Sint Annaparochie, die ook is toegetreden tot de sponsorgroep van SC Cambuur, zal de levering en plaatsing van de LED-Wall voor zijn rekening nemen. Daarnaast zal Faber Audiovisuals ook de LED-boarding komend seizoen voor zijn rekening nemen. Bedrijven die willen adverteren op de LED-wall of /boarding kunnen een mail sturen naar sales@cambuur.nl.

Faber Audiovisuals is een toonaangevend bedrijf op de Europese verhuurmarkt van LED-schermen en in de realisatie van audiovisuele totaalproducties. Faber Audiovisuals is actief in de wereld van sport, muziek en corporate events bij producties van iedere omvang. De werkzaamheden variëren van het leveren van mankracht en materialen tot aan, wat meestal het geval is, de organisatie en uitvoering van een volledig geïntegreerde audiovisuele productie. Kijk voor meer informatie over Faber Audiovisuals op www.faber-av.nl/nl-nl.

http://www.cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-krijgt-led-wall-stadion

Lwdscc

Zolang het maar niet van die hinderlijke felle led verlichting is, zoals eerst rondom het veld....

DC

 :0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij  :y

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: DC op juni 19, 2013, 14:25:40
:0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij  :y

En in de rust mag ook :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

DC

In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra  :zweep

Daddy T.

Kunnen ze mooi de wedstrijd tegen SCH uit live op het scherm uitzenden, uitvak is zo vol.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:06:30
Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.

Dat gaat niet door. Iets met werk en prive gescheiden houden ofzo zei mijn bron.
Area 58

Clint


Destroyer

Citaat van: DC op juni 19, 2013, 15:05:17
In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra  :zweep

Hoorde dat hij ook al een standbeeld hier in Leeuwarden krijgt  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 15:01:11
En in de rust mag ook :)
krijgst wel een mooi sfeertje in het stadion haha

Viper

Een prima LED-scherm met een duidelijke en fraaie weergave van de wedstrijdstatistieken! |:)

Holwerd voor Cambuur

Mooi!

Niks van gezien vanaf oost :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Ach wat maakt het uit, als ik het maar kan zien vanuit vak 7!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.