Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Delfzijl/Cambuur

Rolke Balk Sande.... geweldig bedankt echt waar voor alles, in de ere helaas niks te zoeken...
Het enige wat aan Rolke werkt is zijn afstandschoten. Het enige aan Balk werklust als een paard.
Sande moet elke week een topwedstrijd spelen om van waarde te zijn.
We hebben echt een goede spits nodig in de ere.
Wedstrijd niet meer over hebben, hadden gelijk door moeten drukken, komen heel goed weg met dure 3 punten.
Op naar vrijdag, ga morgen toch stiekum ado kijken...

mark1989

Citaat van: R058 op maart 16, 2026, 22:08:32
Ben ik helemaal niet. Vind dat hij zeker iets kan toevoegen, maar vooral als invaller als je een goal nodig hebt. Want hij heeft wel iets speciaals en een heel goed schot. Verdedigend en in de duels vind ik hen gewoon veel te zwak, zeker als middenvelder.

Datzelfde kun je ook zeggen van Balk. Was aan de bal ook matig. En Van der Sande. Veel slechte aannames.
Dus niet fair om alles op rolke af te schuiven. Hij was de enig die nog enige risico in zijn passing had. De andere middenvelders spelen alles breed.

PePe

Het zware programma heeft zijn tol ge?ist. Nu met de hakken over de sloot. Nuttige punten.

denistel

2e helft gewoon dikke mazzel dus strikje om die 3 pt en op naar Leeuwarden,

R058

Citaat van: mark1989 op maart 16, 2026, 22:12:29
Datzelfde kun je ook zeggen van Balk. Was aan de bal ook matig. En Van der Sande. Veel slechte aannames.
Dus niet fair om alles op rolke af te schuiven. Hij was de enig die nog enige risico in zijn passing had. De andere middenvelders spelen alles breed.
Ik ben het eens met dat de rest ook niet goed was aan de bal en schuif dus ook niet alles op R?lke af, maar als je niet goed bent aan de bal moet je op zn minst verdedigend wel je werk doen. En ik vind dat R?lke dat niet goed genoeg deed.

denistel

Citaat van: PePe op maart 16, 2026, 22:16:02
Het zware programma heeft zijn tol ge?ist. Nu met de hakken over de sloot. Nuttige punten.

klopt wel maar waarom dan niet met 5 starten die niet veel hebben gespeeld
dat moest kunnem tegen deze ploeg/

denistel

Citaat van: R058 op maart 16, 2026, 22:16:56
Ik ben het eens met dat de rest ook niet goed was aan de bal en schuif dus ook niet alles op R?lke af, maar als je niet goed bent aan de bal moet je op zn minst verdedigend wel je werk doen. En ik vind dat R?lke dat niet goed genoeg deed.

kan rolke ook niet is ie te traag voor en schakeld niet snel genoeg

wiekie1969

70 punten. Wat een weelde.Ongelooflijk. Vrijdag winnen dan promoveren we zondag zonder te spelen.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2026, 22:05:26
8 wedstrijden in 29 dagen: 6 winst; 2 gelijk.

TROTS OP DE BOYS |:) |:)
en dan krijg je a.s.vrijdag jong AZ en de dinsdag Emmen uit.

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 22:19:23
kan rolke ook niet is ie te traag voor en schakeld niet snel genoeg

Spelen al weken met 10 man toch. Balk man man man. Vreselijk slecht

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 22:18:08
klopt wel maar waarom dan niet met 5 starten die niet veel hebben gespeeld
dat moest kunnem tegen deze ploeg/

Die zijn niet goed genoeg

sunderland

Citaat van: R058 op maart 16, 2026, 22:16:56
dat deed ie ook zeker niet. Helemaal met jou eens. Hij had eruit gemoeten omdat hij het totaal niet meer kon belopen.

wiekie1969

Diemers komt erin, en meteen rust bij de andere spelers. Kop en schouders aan de bal die jongen. Genot.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 16, 2026, 22:11:06
Rolke Balk Sande.... geweldig bedankt echt waar voor alles, in de ere helaas niks te zoeken...
Het enige wat aan Rolke werkt is zijn afstandschoten. Het enige aan Balk werklust als een paard.
Sande moet elke week een topwedstrijd spelen om van waarde te zijn.
We hebben echt een goede spits nodig in de ere.
Wedstrijd niet meer over hebben, hadden gelijk door moeten drukken, komen heel goed weg met dure 3 punten.
Op naar vrijdag, ga morgen toch stiekum ado kijken...
en zo,n reactie op 1 wedstrijd  :_schater had je dit ook na Almere gezegd

wiekie1969

Wat een gezeik hier weer eigenlijk. We hewwe wonnen. 70 punten. Ik nim er 1 op  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)