Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Lore

Citaat van: denistel op maart 17, 2026, 07:03:15
dat is zeker een pluspunt en ik vind het ook zeer knap hoor maar soms zou ik
andere keuzes maken maar dat verschilt per persoon,nu al zin in de ere divisie

Ja man! Wij gaan de eredivisie in als een veel grotere club!

Wat een moment!

Huizen

Ongelooflijk knap om met deze selectie, de winterse omstandigheden, het drukke speelschema, zonder echte spits.... al deze potjes (op Jong PSV na) ongeslagen door te komen.

Lekker genieten de aankomende weken en ik denk dat we 2x een feest kunnen gaan vieren.

TROTS |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Derkx R.H.

Henk aan het woord...


Derkx R.H.

Mark aan het woord...


Gasgeve

Baouf nam de ploeg aan het eind ook wel even op sleeptouw. Heel comfortabel aan de bal ook.

michello

Baouf was verdedigend weer beestachtig. Heeft alle 1 op 1 duels gewonnen en terecht het hoogste cijfer van alle spelers op het veld.

Galdiano

Citaat van: michello op maart 17, 2026, 08:59:57
Baouf was verdedigend weer beestachtig. Heeft alle 1 op 1 duels gewonnen en terecht het hoogste cijfer van alle spelers op het veld.

En wat denk je van het doorschuiven de laatste 15.minuten? Zeer maar dan ook zeer sterk!
Weer een miljoen erbij.   ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Hij is ook ??n van de weinigen die maar blijft gaan, en geen vermoeidheid zichtbaar. Heeft vanaf mei 2025 (Africa Cup en ook nog WK in oktober) alles zo?n beetje gespeeld.
Ongekend.

Beul B

Ik zat live voor ESPN. Echter ik heb meer shots van het publiek, fotograven en EHBO'ers gezien dan van de wedstrijd. Wat een klote zender dat ESPN. Hou de camera wat meer op het veld.

Bankzitter

De lange bal bij Baouf is ook prima. Hele complete speler.

michello

Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2026, 10:01:06
De lange bal bij Baouf is ook prima. Hele complete speler.

Gaf in de eerste helft 2 wereldpasses op Ferrah, die er jammer genoeg niks mee deed. Scoorde zelf ook nog bijna, maar Polletje stond op de doellijn.

666

Citaat van: Beul B op maart 17, 2026, 09:39:53
Ik zat live voor ESPN. Echter ik heb meer shots van het publiek, fotograven en EHBO'ers gezien dan van de wedstrijd. Wat een klote zender dat ESPN. Hou de camera wat meer op het veld.

Dit is ook geen incident, het was gisteren bijna niet te volgen.
Tegen Jong Ajax was het ook al niet meer te volgen, je mist gewoon complete aanvallen en overzichten van het spel.
Al die randzaken en het commentaar van die verslaggevers, nou ja verslaggevers.

Ik zit ook het liefst in het/een stadion te kijken, maar als je niet kan en voor de buis zit mag je toch wel wat meer van ESPN verwachten.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lowieke

Vind dat thuiskijken sowieso een ellende. Thuis heb ik veel meer zenuwen dan als ik in het stadion zit. Gisteren vond ik het helemaal een ellende, je weet dat het niet meer fout gaat, maar toch... Gelukkig was mijn vrouw er niet, anders had ik de hele tijd commentaar gehad van: ze horen je toch niet, en doe eens even rustig.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lowieke op maart 17, 2026, 11:05:36
Vind dat thuiskijken sowieso een ellende. Thuis heb ik veel meer zenuwen dan als ik in het stadion zit. Gisteren vond ik het helemaal een ellende, je weet dat het niet meer fout gaat, maar toch... Gelukkig was mijn vrouw er niet, anders had ik de hele tijd commentaar gehad van: ze horen je toch niet, en doe eens even rustig.

Tsja die commentatoren altijd...
Henk, held, bedankt

denistel

laten we blij zijn dat ze bijna alles uitzenden.