Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Poetser

Die Rolke.. gaat su sloom allemaal. Alles in 1 tempo. Altijd.
Waarom speelt hij zoveel?

TheDutchman


Harry L.

Plicht matig geknoei. Balk en Rolke dramatisch. Blijkbaar willen ze geen kampioen worden.
Galvez wel uitstekend.

Bens

Haal ook van der Sande er ook uit wat speelt die kerel waar de loos.

Holwerd voor Cambuur

Ze zijn gewoon moe.
Sjostrand gaat er natuurlijk ook niet uit luxe uit nu.

Zo jammer dat je nooit eens 3-0 voor stond bij rust zodat je spelers rust kon geven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

R058

Citaat van: Bens op maart 16, 2026, 21:34:09
Haal ook van der Sande er ook uit wat speelt die kerel waar de loos.
Komt ook omdat er de hele tijd geen beweging omheen is en hij krijgt ook niks mee van de scheids. Daarnaast hebben we niemand die daar kan invallen en het beter zal doen.

Eewal

Tis toch eigenlijk vermoeiend om te zien dat echt alles mislukt...

Jules058

Diemers wil dingen te mooi doen. Simpel houden, 3 punten meenemen en wedstrijd snel vergeten
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Leeuwarder94

We pakken wel punten maar dit is al de 3e wedstrijd op rij die niet om aan te gluren is vanuit Cambuur perspectief.
De wens is de vader van de gedachte

Marc S

3 punten, bedankt en tot ziens

michello

De pijp is leeg. Zoveel ging er fout de tweede helft. Strompelend naar de Oldehove.

Eewal


nee,wel?

Nou ja de puntjes telle rest mar vergete en doooorrrrrr.......

Specuveter


Poetser