Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Derkx R.H.


Leovardiascc


Leovardiascc

Het is veelste tam, zo vaak terug draaien, even wat meer aanzetten en je staat 0-3 voor. Die lui zijn nergens

Specuveter

Je komt meteen met 0-1 achter.
Hebt niks te verliezen
En blijft toch met 10 man verdedigen
Snap daar helemaal niks van :?

Poetser

Lastig doorheen te komen. Voetballen verder prima, maar wel in de 4e versnelling, wat op zich logisch is na de afgelopen maanden.

zeewolde

Ferrah zeer dreigend. Sjostrand en Rolke ook goed.

Balk doet weinig goed tot nu toe.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2026, 20:49:25
Je komt meteen met 0-1 achter.
Hebt niks te verliezen
En blijft toch met 10 man verdedigen
Snap daar helemaal niks van :?

Je zou maar een kaartje als Helmond supporter hebben gekocht met het oog op dat je toch niks te verliezen hebt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: zeewolde op maart 16, 2026, 20:50:35
Ferrah zeer dreigend. Sjostrand en Rolke ook goed.

Balk doet weinig goed tot nu toe.

Balk al weken niet zou ik er uit halen ferrah achter vd sande en Henstra op de buiten

snel de 0-2 maken dan ist klaar

R058

Citaat van: zeewolde op maart 16, 2026, 20:50:35
Ferrah zeer dreigend. Sjostrand en Rolke ook goed.

Balk doet weinig goed tot nu toe.
Vind R?lke juist ook heel maitg. Slap in de duels en mag veel dominanter spelen wat mij betreft. Vooral bij voorzetten is het allemaal zo statisch. Niemand die echt de bal wil aanvallen.
Wel heel veel controle tot nu toe. Helmond heeft niks in te brengen.

AL

#39
Balk en vd Sande hebben geen bal geraakt.
Zou Henstra bremgen en dan Ferrah achter de spits.
Balk of vd Sande er uit.
Het is wachten op de 1-1.


TheDutchman

Ik voel het aan me water

Eewal

Haal Balk er verdomme af...

Bens

Cambuur geeft de touwtjes uit handen

nee,wel?

Weer sun pot waar je tegen knullig puntverlies aan lope......

R058

Balk deed in ieder geval verdedigend nog zijn werk. Nu heb je met Diemers en R?lke twee die het niet kunnen belopen op het middenveld en ook nog Souren die niet goed is in de duels. Maar snel Apkakou erin voor R?lke vind ik.