Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Eewal


R058

Nou poeh. Met de hakken over de sloot, want Helmond kreeg echt dikke kansen in de tweede helft. Ongelofelijk als je de eerste helft zag. En als het aan de moeheid lag, mag je ook wel wat meer doorwisselen.
R?lke vond ik echt verreweg het minste vandaag. Aan de bal werkelijk niks toegevoegd, verliest al z'n duels en dekt altijd op 2 meter.

zeewolde

Citaat van: R058 op maart 16, 2026, 22:00:06
Nou poeh. Met de hakken over de sloot, want Helmond kreeg echt dikke kansen in de tweede helft. Ongelofelijk als je de eerste helft zag. En als het aan de moeheid lag, mag je ook wel wat meer doorwisselen.
R?lke vond ik echt verreweg het minste vandaag. Aan de bal werkelijk niks toegevoegd, verliest al z'n duels en dekt altijd op 2 meter.
ik zou maar eens terugkijken. Rolke was sterk in de passing. Het was Balk die aan de bal niks goed deed.

Noordcambuur

Mannen gefeliciteerd op naar vrijdag tegen jong AZ een vol kooi stadion.

Korezev

Citaat van: R058 op maart 16, 2026, 22:00:06
Nou poeh. Met de hakken over de sloot, want Helmond kreeg echt dikke kansen in de tweede helft. Ongelofelijk als je de eerste helft zag. En als het aan de moeheid lag, mag je ook wel wat meer doorwisselen.
R?lke vond ik echt verreweg het minste vandaag. Aan de bal werkelijk niks toegevoegd, verliest al z'n duels en dekt altijd op 2 meter.
Dat je een ROLKE hater bent dar weet ik nu onderhand wel

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2026, 22:03:23
Mannen gefeliciteerd op naar vrijdag tegen jong AZ een vol kooi stadion.
is dit Rein? :devil

R058

Citaat van: zeewolde op maart 16, 2026, 22:01:20
ik zou maar eens terugkijken. Rolke was sterk in de passing. Het was Balk die aan de bal niks goed deed.
Naja ik ben het daar niet mee eens. Vaak veel te veilig. Maar vond hem vooral verdedigend en qua positiespel heel matig. Ik vond Balk niet eens zo heel anders spelen dan normaal en hij is verdedigend in ieder geval wel erg nuttig.

Oud Cambuur

Nou ben geen Rolke hater maar was bij far de slechtste bij Cambuur

Holwerd voor Cambuur

8 wedstrijden in 29 dagen: 6 winst; 2 gelijk.

TROTS OP DE BOYS |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Oud Cambuur

Maar wel mooi 3 puntjes hoe maakt niks uit

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2026, 22:05:26
8 wedstrijden in 29 dagen: 6 winst; 2 gelijk.

TROTS OP DE BOYS |:) |:)
zo zit het Holwerd  w:)

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op maart 16, 2026, 22:06:10
Maar wel mooi 3 puntjes hoe maakt niks uit
klopt altijd lastig dat Helmond  8P

Korezev

Citaat van: Oud Cambuur op maart 16, 2026, 22:05:10
Nou ben geen Rolke hater maar was bij far de slechtste bij Cambuur
Het doelpunt kwam wel uit het steekpassje van ROLKE.
Voor mij was met afstand BALK de allerslechtste, wat een vreselijk mannetje is dat

R058

Citaat van: Korezev op maart 16, 2026, 22:03:52
Dat je een ROLKE hater bent dar weet ik nu onderhand wel
Ben ik helemaal niet. Vind dat hij zeker iets kan toevoegen, maar vooral als invaller als je een goal nodig hebt. Want hij heeft wel iets speciaals en een heel goed schot. Verdedigend en in de duels vind ik hen gewoon veel te zwak, zeker als middenvelder.