Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

Specuveter

Citaat van: Bernardo op maart 15, 2026, 11:09:07
Waarom wisselen? Alleen als iemand echt niet kan spelen anders gewoon laten staan.
omdat je Vrijdag alw??r moet....
Maar we zullen her zien

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op maart 15, 2026, 11:49:48
omdat je Vrijdag alw??r moet....
Maar we zullen het zien
Dit vind ik zo'n dooddoener...

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 15, 2026, 11:49:48
omdat je Vrijdag alw??r moet....
Maar we zullen her zien
en je mag vrijdag niet wisselen als dat moet? Henk zegt altijd de eerst komende de wedstrijd is het belangrijkste.. maar we zullen het zien  :devil

Bens

Welk ESPN net wordt Helmond Sport-Cambuur uit gezonden.

michello



mark1989

#21
Ik denk dat er vanavond weer wat meer ruimte is voor een speler als Balk. Dus ik zou het de 11 van vrijdag gewoon laten staan. En mochten we in de 1e helft snel op 0-2 komen dan spelers gaan sparen.
Ik denk niet dat Helmond in staat is om het verdedigend zo goed te doen als Roda. En omdat ze thuis spelen en het publiek willen vermaken zullen ze toch wat aanvallend gaan spelen.
Zou zomaar een grote uitslag kunnen worden voor Cambuur. Ik zet in op 0-4

Leovardiascc

Citaat van: mark1989 op maart 16, 2026, 11:33:52
Ik denk dat er vanavond weer wat meer ruimte is voor een speler als Balk. Dus ik zou het de 11 van vrijdag gewoon laten staan. En mochten we in de 1e helft snel op 0-2 komen dan spelers gaan sparen.
Ik denk niet dat Helmond in staat is om het verdedigend zo goed te doen als Roda. En omdat ze thuis spelen en het publiek willen vermaken zullen ze toch wat aanvallend gaan spelen.
Zou zomaar een grote uitslag kunnen worden voor Cambuur. Ik zet in op 0-4

Ik hoop dat je gelijk hebt met zo een uitslag, maar de laatste weken is t elke keer tot t laatst spannend dus ik denk dat t vanavond niet anders zal zijn...

denistel

Citaat van: mark1989 op maart 16, 2026, 11:33:52
Ik denk dat er vanavond weer wat meer ruimte is voor een speler als Balk. Dus ik zou het de 11 van vrijdag gewoon laten staan. En mochten we in de 1e helft snel op 0-2 komen dan spelers gaan sparen.
Ik denk niet dat Helmond in staat is om het verdedigend zo goed te doen als Roda. En omdat ze thuis spelen en het publiek willen vermaken zullen ze toch wat aanvallend gaan spelen.
Zou zomaar een grote uitslag kunnen worden voor Cambuur. Ik zet in op 0-4

meer ruimte voor Balk? die lui spelen een fysiek spelletje dus balk
en ferrah zullen het pittig krijgen en dat verwacht ik van de hele
wedstrijd het wordt strijden tot de laatste minuut denk ik.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 13:46:15
meer ruimte voor Balk? die lui spelen een fysiek spelletje dus balk
en ferrah zullen het pittig krijgen en dat verwacht ik van de hele
wedstrijd het wordt strijden tot de laatste minuut denk ik.
Ferrah en Thomas Poll gaat leuk worden.

Noordcambuur

Helmond Sport heeft nog maar 37 doelpunten gemaakt en 55 tegendoelpunten.
Ongeveer het niveau van Top Oss.
En we hebben laatste jaren altijd lastig tegen Helmond Sport?..

denistel

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2026, 13:49:46
Ferrah en Thomas Poll gaat leuk worden.

Poll was hier in Leeuwarden verreweg de gevaarlijkste speler van Helmond.

michello

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 13:46:15
meer ruimte voor Balk? die lui spelen een fysiek spelletje dus balk
en ferrah zullen het pittig krijgen en dat verwacht ik van de hele
wedstrijd het wordt strijden tot de laatste minuut denk ik.

Het zou wel eens lekker zijn als we snel op voorsprong komen. Dan gaan we w?l een makkelijke avond krijgen denk ik.

Lowieke

Ik zou Ferrah wel eens willen zien op de positie van Balk, hij is veel beter in de kleine ruimte en dan Henstra op de rechtsbuiten.

sunderland

Citaat van: Lowieke op maart 16, 2026, 14:48:26
Ik zou Ferrah wel eens willen zien op de positie van Balk, hij is veel beter in de kleine ruimte en dan Henstra op de rechtsbuiten.
helemaal eens, wij denken alleen aanvallend. Is Ferrah in de omschakeling goed? Nee dus.