Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

Galdiano

Van Duiven maar Lommel. Had dat niet eergister gekund.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

wat mij opviel vd Sande en Rolke toch 2 sterke gasten winnen geen duel
dat zal toch beter moeten,

Diemers en Ferrah die toch steeds willen late n zien hoe goed ze zijn
en acties willlen maken terwijk daar geen ruimte of tijd voor was,
1 keer raken en weer bewegen zo moest je spelen,
een wedstrijd lezen is zeer lastig voor de meesten helaas

Derkx R.H.

Citaat van: denistel op februari 03, 2026, 14:36:30
wat mij opviel vd Sande en Rolke toch 2 sterke gasten winnen geen duel
dat zal toch beter moeten,


Diemers en Ferrah die toch steeds willen late n zien hoe goed ze zijn
en acties willlen maken terwijk daar geen ruimte of tijd voor was,
1 keer raken en weer bewegen zo moest je spelen,
een wedstrijd lezen is zeer lastig voor de meesten helaas
Als je vaak te laat bent door ritme te kort kom je ook niet in de duels.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 03, 2026, 13:33:08
vertel eens iets over Henk zijn onbegrijpelijke keuzes dan en waarom jij die keuzes zo slecht vind?
De keuzes die gemaakt zijn die ik ongelukkig vindt zijn: de basisplaats van Appie ten koste van Balk, het inbrengen van Kooistra en de wissel op de rechtsback.
Deze keuzes zijn uiteraard achteraf pas te beoordelen en hopelijk heeft de Ts ingezien dat de ingebrachte spelers nog niet toe zijn aan het vereiste nivea wat leidt naar promotie.

sunderland

#229
Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2026, 15:06:36
De keuzes die gemaakt zijn die ik ongelukkig vindt zijn: de basisplaats van Appie ten koste van Balk, het inbrengen van Kooistra en de wissel op de rechtsback.
Deze keuzes zijn uiteraard achteraf pas te beoordelen en hopelijk heeft de Ts ingezien dat de ingebrachte spelers nog niet toe zijn aan het vereiste nivea wat leidt naar promotie.
was idd ongelukkig, denk dat R?lke ( was was die traag zeg)ook finaal onderste boven was gespeeld op 6. Abkakou stond op een positie waar iedereen was verzopen gisteravond. Rechtsback moest eruit, had ook Marsman daar neergezet op dat moment. ( in die oefenwedstrijd zakte marsman door het ijs).

sunderland

Citaat van: denistel op februari 03, 2026, 14:36:30
wat mij opviel vd Sande en Rolke toch 2 sterke gasten winnen geen duel
dat zal toch beter moeten,

Diemers en Ferrah die toch steeds willen late n zien hoe goed ze zijn
en acties willlen maken terwijk daar geen ruimte of tijd voor was,
1 keer raken en weer bewegen zo moest je spelen,
een wedstrijd lezen is zeer lastig voor de meesten helaas
1 keer raken en weer bewegen was bij h?n geweldig en alle balaannames ook

James

Citaat van: sunderland op februari 03, 2026, 15:35:37
1 keer raken en weer bewegen was bij h?n geweldig en alle balaannames ook

Die Apkakou heeft wat, die gaat het spel ech sneller maken.

Ik had in ieder geval Balk er nooit uitgehaald. Die levert zoveel arbeid en heeft ook goede statistieken.

Vd Sande valt mij dit seizoen toch wat tegen. Het is niet slecht en je hebt zo?n speler qua ervaring nodig maar in een goed draaiend elftal had ik er wat meer van verwacht zeker na die thuiswedstrijd tegen Jong PSV. Toen werd er zo makkelijk gecombineerd waarbij er mede door hem zoveel positiewisselingen waren.

EdsjeSCC

Ik vond het overigens ook raar dat Kooistra er in kwam ipv Henstra, die vind ik eigenlijk altijd goed invallen

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op februari 03, 2026, 18:43:45
Ik vond het overigens ook raar dat Kooistra er in kwam ipv Henstra, die vind ik eigenlijk altijd goed invallen

ik ook echt niet te volgen

Poetser

Citaat van: denistel op februari 03, 2026, 19:15:26
ik ook echt niet te volgen

Maar als hij die bal aanneemt en rustig de 3-3 binnen schiet heeft Henk een gouden pik.

Het is allemaal zo betrekkelijk.

Lore

En kvam? Nog niet wedstrijdfit?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op februari 03, 2026, 19:56:21
En kvam? Nog niet wedstrijdfit?
klopt nog even tijd nodig.

EdsjeSCC

Citaat van: Poetser op februari 03, 2026, 19:23:53
Maar als hij die bal aanneemt en rustig de 3-3 binnen schiet heeft Henk een gouden pik.

Het is allemaal zo betrekkelijk.

Vond het op het moment zelf al een rare wissel, al zou Kooistra er 3 in hebben geschoten. Henstra wat mij betreft een stuk verder

Bankzitter

?nder type toch? Kooistra is meer een loper met diepgang , Henstra meer een stylist.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op februari 03, 2026, 20:53:02
Vond het op het moment zelf al een rare wissel, al zou Kooistra er 3 in hebben geschoten. Henstra wat mij betreft een stuk verder
ik vond het geen rare wissel. Die rechtsback kwam constant mee op en door deze wissel niet meer want kooistra verdedigde goed en ging ook paar x diep. Henstra kan niet verdedigen