Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

Bankzitter

Een slecht Cambuur krijgt nog steeds veel kansen en scoort 2 keer. En tegen een van de beste teams van de KKD.
Hopelijk snel weer in het ritme, dan is er verder niet veel aan de hand.

michello

Er is geen ploeg in de KKD die zo kan spelen als hoe Jong PSV speelde. Echt een heel hoog niveau. Dat wij dan ook niet top waren door allerlei redenen, dan is de nederlaag terecht. Overigens hadden wij op basis van expected goals wel moeten winnen, wonderlijk hoe dat dan kan vertekenen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Alleen samenvatting gezien en qua kansen was cambuur de betere.... ook nog 3x paal of lat
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jansen zag er niet geweldig uit, zeker bij de 3de...
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Het gebrek aan ritme is ons goed opgebroken tegen een super goed gsmotiveerd en goed spelend Jong PSV.
Maar Henk zIjn onbegrijpelijke keuzes zijn ook debet aan deze verloren wedstrijd geweest.

Derkx R.H.

Misschien toch Leeuwarden verlaten als de langere tijd velden slecht zijn, wat Henk de Jong eerder aan gaf. Emmen deed het wel net als andere clubs...

666

Citaat van: Derkx R.H. op februari 03, 2026, 08:15:04
Misschien toch Leeuwarden verlaten als de langere tijd velden slecht zijn, wat Henk de Jong eerder aan gaf. Emmen deed het wel net als andere clubs...

Ze hebben ook een hele mooie bus en je hoeft niet gelijk overal te overnachten.. ze moeten creatief zijn en ergens in het land gaan trainen waar het wel kan.
Er zijn vast wel accommodaties/clubs waar je afspraken mee kan maken. Want als ik de weersvoorspelling bekijk zitten wij in het noorden nog wel even tijdje in het koude winterweer.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Huizen

Vond Cambuur nieteens slecht beginnen en er zat aan het einde met een beetje geluk nog een puntje in.

Onbegrijpelijk dat Balk niet speelde en wat mij betreft teveel risico genomen met Appie. Ik vond het heel onprofessioneel dat Van de Sande en Mulders de tweede helft los van elkaar op de tribune zaten. Waarom niet gewoon met de rest van het team op de bank? En sinds Wiebe 1x gescoord heeft in zijn eerste duel heeft hij helemaal niks laten zien. Dat schot op goal, hoe bedenk je het? Ik heb hem tot dusver alleen maar slecht zien invallen.

Heel snel vergeten. Ben benieuwd naar vrijdag of het doorgaat, Henks interview beloofde weinig goeds

CaseP

Citaat van: michello op februari 03, 2026, 07:48:20
Er is geen ploeg in de KKD die zo kan spelen als hoe Jong PSV speelde. Echt een heel hoog niveau. Dat wij dan ook niet top waren door allerlei redenen, dan is de nederlaag terecht. Overigens hadden wij op basis van expected goals wel moeten winnen, wonderlijk hoe dat dan kan vertekenen.

Eens! Nu ben ik verre van neutraal, maar hoe die jongens de eerste helft speelden...daar hadden wij het nakijken. Beide helften voors en tegens: Vd Sande zat na 8 minuten al ver boven zijn toerental...tegelijkertijd...in de 2e helft waren we ons aanspeelspunt kwijt en cree?rden we bijna niks meer. Ik vond die Appie helemaal niet slecht spelen trouwens, had nog best wat langer mogen staan. Balk is inderdaad wel de man voor dit soort wedstrijden, maar speelde voorin niet veel klaar. Diemers heel knap uit de wedstrijd gespeeld: Die heeft normaal ongeveer 70% balbezit, nu niet in het stuk voorgekomen. Ook wel goed om weer met beide beentjes op de grond te staan!

Trainert!

De vraag is ook nog: Waarom zat onze nieuwste aanwinst Kvam niet bij de selectie. Met Wiebe erin worst het ook niet veel beter.

Poetser

Citaat van: Trainert! op februari 03, 2026, 08:57:21
De vraag is ook nog: Waarom zat onze nieuwste aanwinst Kvam niet bij de selectie. Met Wiebe erin worst het ook niet veel beter.

Wat mij opvalt is dat jij vooral na een verliespartij hier zeer actief bent.

papier

Citaat van: CaseP op februari 03, 2026, 08:48:26
Eens! Nu ben ik verre van neutraal, maar hoe die jongens de eerste helft speelden...daar hadden wij het nakijken. Beide helften voors en tegens: Vd Sande zat na 8 minuten al ver boven zijn toerental...tegelijkertijd...in de 2e helft waren we ons aanspeelspunt kwijt en cree?rden we bijna niks meer. Ik vond die Appie helemaal niet slecht spelen trouwens, had nog best wat langer mogen staan. Balk is inderdaad wel de man voor dit soort wedstrijden, maar speelde voorin niet veel klaar. Diemers heel knap uit de wedstrijd gespeeld: Die heeft normaal ongeveer 70% balbezit, nu niet in het stuk voorgekomen. Ook wel goed om weer met beide beentjes op de grond te staan!

Voetballend liet Apkakou aardige dingen zien. Snel, direct en naar voren gericht. Laat niet onverlet dat hij als 6 ook andere taken heeft, wel een misser van de TS in mijn ogen.

Gelukkig zeggen Henk en Diemers dat PSV beter was en Cambuur slecht. Betere houding dan die we zien bij ADO, daar merk je minder zelfkritiek heb ik het idee.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2026, 07:56:06
Jansen zag er niet geweldig uit, zeker bij de 3de...
Jansen vond ik de hele wedstrijd niet goed ook tegen Eindhoven uit niet best.

Scc0511

Rustig blijven allemaal, niks aan de hand. We krijgen alle ploegen die (vlak) onder ons staan nog thuis. (Roda, Almere, RKC) Daarnaast hebben we veel lastige uitpotjes al gehad. Nog 8/9x winnen en we zijn er!  |:)

Andy King

Tja, we winnen niet alle wedstrijden. Vreemd...