Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

Huizen

Denk dat weinig over deze wedstrijd echt inzitten. Jong PSV is 1 van de beste ploegen en dat lieten ze gisteren ook zien. Had je deze en Almere klinkend gewonnen was het verhaal: we worden duidelijk kampioen. Het gaat nu een zeer spannende strijd worden tussen ADO en ons voor plek 1. KKD kunnen gekke dingen gebeuren, maar ik verwacht dat WII/Almere/Roda/Graafschap dit jaar gewoon geen concurrenten meer kunnen zijn. Die zijn al het hele seizoen wisselvallig!

Arno A

Had van Duiven niet wat eerder weg gekund?

mark1989

Citaat van: Trainert! op februari 03, 2026, 06:14:37

Henk moet ophouden te janken, en zorgen dat zijn elftal gebrand is. Man man, hoe kun je met zo'n mentaliteit in het veld staan met elkaar. Tikkie terug, tikkie breed, en het erge nog is Balk passeren, om onze slome duitser te laten staan.

Als het wedstrijdritme is, vrees ik met grote vrezen de komende wedstrijden.

Het is ook duidelijk dat jij niet begrijpt wat mentaliteit is en hoe je een team motiveert en bij elkaar houdt. Zoals jij mensen afbrand werkt in ieder geval niet.
En de inhoudelijke reactie is dat Cambuur gewoon verloren heeft van een goed elftal. En dat kan gebeuren. Precies zoals Henk aangaf heeft te maken met wedstrijd ritme en te weinig goede traingsdagen gehad. Cambuur bijna overal een stap te laat leek het. En dan voel je je in het veld heel machteloos. Dat heeft niks te maken met dat spelers niet gebrand zijn ofzo.


El FLaco

Het is bekend dat Jong PSV op hele veld 1 op 1 gaat spelen ?n dat ze volle bak gaan ?n dat ze naar 60 minuten kapot-op-moe zijn

Waarom begin je niet met gewoon een blok achterin; laat die gasten even uitrazen en na een half uurtje begin je zelf ook met voetballen.
Middenveld compleet overlopen
Balk moet je altijd opstellen

Eenvoudig weggegeven zege

mark1989

Citaat van: El FLaco op februari 03, 2026, 10:07:35
Het is bekend dat Jong PSV op hele veld 1 op 1 gaat spelen ?n dat ze volle bak gaan ?n dat ze naar 60 minuten kapot-op-moe zijn

Waarom begin je niet met gewoon een blok achterin; laat die gasten even uitrazen en na een half uurtje begin je zelf ook met voetballen.
Middenveld compleet overlopen
Balk moet je altijd opstellen

Eenvoudig weggegeven zege

Ik had ook liever gezien een meer verdedigende stijl. Zeker vanwege de weinige ritme en training
PSV wisselt zijn beste spelers meestal na 70  minuten dus dat cambuur het laatste deel sterker was is logisch. Had niet zoveel met de wissels te maken.
Ik snapte die laatste wissel van kooistra niet. Had Ferrah laten staan. Dan hadden we nog 1 wissel over gehad en had je Amofa kunnen wisselen. Die kon amper lopen.

Specuveter

De Wijzen zitten niet in het oosten
Maar in het Noorden lees ik hier wel :_schater

sunderland

Citaat van: michello op februari 03, 2026, 07:48:20
Er is geen ploeg in de KKD die zo kan spelen als hoe Jong PSV speelde. Echt een heel hoog niveau. Dat wij dan ook niet top waren door allerlei redenen, dan is de nederlaag terecht. Overigens hadden wij op basis van expected goals wel moeten winnen, wonderlijk hoe dat dan kan vertekenen.
hadden net even een speler van Stoke gekocht voor 1 miljoen, jong psv

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2026, 08:13:55
Het gebrek aan ritme is ons goed opgebroken tegen een super goed gsmotiveerd en goed spelend Jong PSV.
Maar Henk zIjn onbegrijpelijke keuzes zijn ook debet aan deze verloren wedstrijd geweest.
waarom heb ik dat van te voren NIET van jou gelezen. Achteraf gelul man !

sunderland

Citaat van: Specuveter op februari 03, 2026, 10:23:47
De Wijzen zitten niet in het oosten
Maar in het Noorden lees ik hier wel :_schater
:_schater je eigen spel verloochenen waarmee je zoveel hebt gewonnen. Wat voor trainer ben je dan.
Wat een gelul in de ruimte hier.

Korezev

Citaat van: Poetser op februari 03, 2026, 09:05:05
Wat mij opvalt is dat jij vooral na een verliespartij hier zeer actief bent.
Jij bent hierin niet de enige, deze "supporter" straalt alleen maar negativiteit uit en het ergste is dat hij het zelf ook nog gelooft, alsof hij het spelletje heeft uitgevonden.

wiekie1969

#220
Die lui waren in alle linies beter.  Dat kan.  Ze staan niet voor niks het hele seizoen al in de top 5 dat Jong Psv. Ze scoorden in Leeuwarden ook 3 keer. We hebben zelf geen wereld elftal, iedereen moet elke pot 100 procent alles geven anders verlies je. Diemers en Henk de Jong waren zeer realistisch na de wedstrijd. Er is voorlopig nog helemaal niks aan de hand. De druk ligt bij de nummers 3,4 en 5 , die zullen elke week moeten winnen om ons bij te halen.
Zag alweer voldoende pluspunten de tweede helft. Het heeft voor een groot gedeelte met een gebrek aan wedstrijdritme te maken dat je verliest. En dat geleuter van sommigen over het wisselbeleid. Op de bank hebben we nu eenmaal niet zulke toppers die hetzelfde niveau hebben als de basis 11. Dat moet je accepteren. Voetbal is een teamsport en iedereen doet zijn stinkende best.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op februari 03, 2026, 06:14:37

Henk moet ophouden te janken, en zorgen dat zijn elftal gebrand is. Man man, hoe kun je met zo'n mentaliteit in het veld staan met elkaar. Tikkie terug, tikkie breed, en het erge nog is Balk passeren, om onze slome duitser te laten staan.

Als het wedstrijdritme is, vrees ik met grote vrezen de komende wedstrijden.

Stel je niet zo aan kerel. Er is helemaal niks aan de hand. Jong Psv was de betere ploeg gisteren, ze hebben 51 goals gemaakt. Als we promoveren dan staan stou als eerste bij De Oldehove straks.

Gasgeve

Wiekie die zo positief is, dan moeten we wel promoveren  |:)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 03, 2026, 10:51:00
waarom heb ik dat van te voren NIET van jou gelezen. Achteraf gelul man !
Jammer genoeg heb ik niet die gave als helderziende die jij blijkbaar wel hebt meegekregen.
Houd toch eens op om je teleurstelling op anderen te projecteren, het is zo als het is en hopelijk is de volgende wedstrijd weer ??n waar de punten wel worden binnen gehengeld.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 03, 2026, 13:23:38
Jammer genoeg heb ik niet die gave als helderziende die jij blijkbaar wel hebt meegekregen.
Houd toch eens op om je teleurstelling op anderen te projecteren, het is zo als het is en hopelijk is de volgende wedstrijd weer ??n waar de punten wel worden binnen gehengeld.
vertel eens iets over Henk zijn onbegrijpelijke keuzes dan en waarom jij die keuzes zo slecht vind?