Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

James

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 22:08:34
Ik zou zelf eerder voor Marsman kiezen.

Inderdaad die had ook wat reuring gebracht.

sunderland

Citaat van: Specuveter op februari 02, 2026, 22:09:07
Waarom Berkhout erin?
En geen Souren?
Vond Binder trouwens niet slecht invallen
daar begreep ik helemaal niks van. Er moet iets aan de hand zijn.
Zul je zien dat Souren vrijdag speelt

Noordcambuur

Die laatste bal van Kooistra neem hem aan en schiet dan op doel?. :_schater

James

Citaat van: Galdiano op februari 02, 2026, 22:03:59
Die viel wel heel slecht in. Binder wel goed.

Ja Binder net voor de winterstop prima en nu ook. Heeft wel wat. Hem voortaan maar in laten vallen ipv Kian want dat wordt m een niveau hoger sowieso niet.

Gezien de scouting veel voltreffers heeft moet Binder toch ook wat kunnen.

sunderland

Citaat van: James op februari 02, 2026, 22:10:37
Ja dat wordt m niet. En van Mulders weet ik ook nog steeds niet wat ik er van moet denken. Lijkt mij voor de eredivisie in ieder geval te kort te komen. Verdedigend kwetsbaar.
Psv deed dat erg goed de eerste 30 minuten. Mulders moest constant kiezen en was aan het zwemmen. Jermouni speelt steeds te kort , te laat, verkeerde balaanname, staat verkeerd?

Noordcambuur

Je kunt zeggen wat je wilt psv misten 4 a 5 spelers die zijn vertrokken naar een andere clubs.
Maar er staat direct weer talent op die het kunnen invullen.

Niks aan de hand concurrentie verliest ook punten maar de knop moet wel om a.s. vrijdag.
Hoe komen de spelers uit deze wedstrijd fitheid dan?Amofa had einde van de wedstrijd klachten.
We zullen het meemaken a.s. vrijdag  :thumbsup

oost

Jong psv is misschien wel de beste voetballende ploeg van de kkd.
Dat we nog bijna terugkomen tot 3-3 is gewoon erg knap.
Vrijdag wordt weer een hele andere pot.
Hopelijk gaat het wel door zodat de spelers weer in het ritme komen. Laaste 20 min wachten gewoon weer hartstikke goed. Binder viel idd weer prima in |:)

YellowBlue

Citaat van: sunderland op februari 02, 2026, 22:12:18
daar begreep ik helemaal niks van. Er moet iets aan de hand zijn.
Zul je zien dat Souren vrijdag speelt
omdat ze 5-3-2 gingen spelen, Henk's plan B

AL

Blij dat Almere niet wint en Willem 2 verliest.
Vreemde keuze om niet met Balk te beginnen(was tegen Ado 1 van de besten).
De nieuwe jongen lijkt nog niet klaar en is in de omschakeling nog heel zwak.
Verder complete off-day.
Pas bij inbrengen Laatste 2 wissels gebeurde er tenminste iets.
Vrijdag volle bak en niet verliezen.

wiekie1969

11 punten. voor plus doelsaldo en twee wedstrijden minder gespeeld.  :clint niks ane hand

sunderland

Citaat van: YellowBlue op februari 02, 2026, 22:27:28
omdat ze 5-3-2 gingen spelen, Henk's plan B
Souren had daar ook kunnen spelen, in plan B werd het laatste kwartier Baoef naar voren gestuurd en dan was het wel weer logisch om Berkhout achter te houden

PePe

Henk krijgt gelijk: Er is momenteel een gebrek aan een goede trainingsfaciliteit.

Trainert!

Citaat van: PePe op februari 02, 2026, 23:35:30
Henk krijgt gelijk: Er is momenteel een gebrek aan een goede trainingsfaciliteit.


Henk moet ophouden te janken, en zorgen dat zijn elftal gebrand is. Man man, hoe kun je met zo'n mentaliteit in het veld staan met elkaar. Tikkie terug, tikkie breed, en het erge nog is Balk passeren, om onze slome duitser te laten staan.

Als het wedstrijdritme is, vrees ik met grote vrezen de komende wedstrijden.

sunderland

#193
Citaat van: PePe op februari 02, 2026, 23:35:30
Henk krijgt gelijk: Er is momenteel een gebrek aan een goede trainingsfaciliteit.
dat is nu eenmaal een feit en daar kan ook helemaal niemand iets aan doen. Dat er dan zaterdag geen veld is is wel schandalig vind ik. Het weer zit zwaar tegen en de gemeente had veel eerder moeten meewerken.

De Gast

Die 1-0 eens in slow motion teruggekeken. Die is gewoon ingestudeerd. Baouf staat op Van Duiven maar een andere PSV-er is enkel gericht op Baouf om hem te blokkeren en dat gebeurt dus. R?lke stond weer op die jongen en de vraag is misschien of hij dat niet door had kunnen hebben.