Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

michello

Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2026, 15:02:51
Den Haag fysiek sterk dus niet te veel kleine mannetjes. Doe R?lke dan maar.

Exact dit. Ik denk juist dat het wel eens goed kan uitpakken..

Oud Cambuur

Citaat van: michello op januari 15, 2026, 16:35:36
Exact dit. Ik denk juist dat het wel eens goed kan uitpakken..
Heeft er eerder een wedstrijd gestaan en dat was helemaal niks. Snap dat ze met een probleem op 6 zitten. maar gooi dan Appie voor de leeuwen, hij hoeft niet te praten moet zijn benen laten spreken.


sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op januari 15, 2026, 16:44:03
Heeft er eerder een wedstrijd gestaan en dat was helemaal niks. Snap dat ze met een probleem op 6 zitten. maar gooi dan Appie voor de leeuwen, hij hoeft niet te praten moet zijn benen laten spreken.
volgens berichten is Appie enorm gedreven en erg fanatiek ook in overtredingen. Hij moet eerst maar eens van dichtbij zien ipv een rode kaart in het begin. Die komt er straks heus wel in.

sunderland

Citaat van: Trainert! op januari 15, 2026, 15:49:53

juist. Rolke heeft al vaak laten zien niet op 6 te kunnen spelen.
wie dan ? Kom eens met een logische keuze nu en niet morgen om 22 u.

oost

Citaat van: sunderland op januari 15, 2026, 18:00:07
wie dan ? Kom eens met een logische keuze nu en niet morgen om 22 u.

Waarom kan die Fransman niet vanaf het begin starten dan?

PePe

ESPN Vandaag: Reportage in het Haagse kamp over de wedstrijd van morgen!

EdsjeSCC

We zijn de wedstrijd in Leeuwarden nog niet vergeten toch? Het ging pas beter toen de lange bal werd gespeeld en het meer op fysiek aan kwam

PePe

Met de zelfde wedstrijdmentaliteit als AZ gisteren tegen Ajax, moet je daar kunnen winnen.  |:)

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op januari 15, 2026, 19:04:09
We zijn de wedstrijd in Leeuwarden nog niet vergeten toch? Het ging pas beter toen de lange bal werd gespeeld en het meer op fysiek aan kwam
de lange bal is toch juist ook fysiek

sunderland

Citaat van: oost op januari 15, 2026, 18:04:47
Waarom kan die Fransman niet vanaf het begin starten dan?
Henk en Diemers leggen dat uit

upweer

Citaat van: oost op januari 15, 2026, 18:04:47
Waarom kan die Fransman niet vanaf het begin starten dan?

Die willen ze rustig brengen dit is tegen de nummer 1, gaat het niet goed is het zo goed als klaar.
Ik verwacht dat hij wel gaat invallen

zeewolde

Citaat van: sunderland op januari 15, 2026, 15:36:08
die is geblesseerd.
jammer, dan maar zien of Rolke het dit keer wel goed invult op 6.

EdsjeSCC


Trainert!

Citaat van: upweer op januari 15, 2026, 21:22:17
Die willen ze rustig brengen dit is tegen de nummer 1, gaat het niet goed is het zo goed als klaar.
Ik verwacht dat hij wel gaat invallen


Gelul in de ruimte. Beste moet spelen