Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

Scc0511

Is Sylla bij hen geschorst? Neem aan dat een schorsing - wanneer een wedstrijd afgelast wordt- meegenomen wordt na de volgende wedstrijd toch?

michello

5x geel en is dan inderdaad de eerstvolgende wedstrijd geschorst. In dit geval dus tegen ons.

Galdiano

Het stadion is nog niet eens uitverkocht? Hoe dan?  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2026, 12:42:44
Het stadion is nog niet eens uitverkocht? Hoe dan?  8P
zo groot is die club niet. In de eredivisie zal het misschien paar x uitverkocht zijn

sunderland

Straks eens even zien wie speelt, Balk of vd Sande. Rest opstelling kun je wel invullen.  :koffie

sunderland

Balk en Van de Sande basis. Souren ziek, R?lke op 6 zoals het lijkt

Specuveter

Neeeee g??n Rolke op 6 alsjeblieft  :zweep

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 15, 2026, 14:32:18
Neeeee g??n Rolke op 6 alsjeblieft  :zweep
nou wie dan :?
Daan Visser geblesseerd
Nap terug gezet O21
Souren ziek

Bankzitter

Den Haag fysiek sterk dus niet te veel kleine mannetjes. Doe R?lke dan maar.

De Gast

En verzaakt hij dan komt Appie in de rust wel.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2026, 14:33:47
nou wie dan :?
Daan Visser geblesseerd
Nap terug gezet O21
Souren ziek

Ik ben wel fan van Rolke maar niet op 6 en zeker niet tegen ADO.

Ik had denk ik Berkhout daar geprobeerd.

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 15, 2026, 15:34:31
Ik ben wel fan van Rolke maar niet op 6 en zeker niet tegen ADO.

Ik had denk ik Berkhout daar geprobeerd.
die is geblesseerd.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 15, 2026, 14:33:47
nou wie dan :?
Daan Visser geblesseerd
Nap terug gezet O21
Souren ziek
precies. Je wilt niet teveel wisselen, je mist Souren en Berkhout. Dan blijven er weinig over. Je zou evt Diemers daar kunnen neerzetten om zijn voetbal maar dan gaat Vlak continu over hem heen en ons linkerkant is juist zo sterk. Kortom denk ik dat dit nu de beste keuze is vooraf. Achteraf is makkelijk lullen of mee lullen

sk13

Geen fan van r?lke op 6. Je hebt toch net een 6 gekocht? Heeft 2 week mee getraind. Zet die er gewoon in.Niet su moeilijk doen!!

Trainert!

Citaat van: sk13 op januari 15, 2026, 15:43:27
Geen fan van r?lke op 6. Je hebt toch net een 6 gekocht? Heeft 2 week mee getraind. Zet die er gewoon in.Niet su moeilijk doen!!


juist. Rolke heeft al vaak laten zien niet op 6 te kunnen spelen.