Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

wacko jacko


Specuveter


Galdiano

Citaat van: Trainert! op januari 15, 2026, 23:16:32

Gelul in de ruimte. Beste moet spelen

Schijnbaar nog niet goed genoeg. Hij zal moeten leren de komende weken hoe Cambuur speelt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Johan-12

#63
Citaat van: Specuveter op januari 16, 2026, 09:47:14
Vd Sande dus in spits?
En die heeft zijn beste wedstrijden gespeeld als invaller.
Lijkt ook fysiek de 90 minuten niet aan te kunnen, bij basisplaats wordt hij na een uur echt minder.
Zonde dat ze er met Nap niet zijn uit gekomen. Nu heb je door griepje van Souren direct een probleem.

666

Echt zonde dat we er niet heen mogen, bijna uitverkocht lees ik... Ik hoop dat ze de steun van vanochtend meenemen tijdens de wedstrijd. nu al zin in  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

#65
Citaat van: Trainert! op januari 15, 2026, 23:16:32

Gelul in de ruimte. Beste moet spelen
razerij in de ruimte , op dit moment nog niet. Moet wennen aan ruimte met jongens die uit zijn rug weg lopen. Heel anders voetbal dan in Frankrijk. Alles vooruit is al goed

papier

Citaat van: Johan-12 op januari 16, 2026, 12:11:59
En die heeft zijn beste wedstrijden gespeeld als invaller.
Lijkt ook fysiek de 90 minuten niet aan te kunnen, bij basisplaats wordt hij na een uur echt minder.
Zonde dat ze er met Nap niet zijn uit gekomen. Nu heb je door griepje van Souren direct een probleem.

Of het zonde is weten we pas als we Apkakou een aantal keer aan het werk hebben gezien. Volgens mij is het een weloverwogen keuze geweest en in het technisch beleid heb ik ondanks de spitspositie behoorlijk wat vertrouwen mokzegge.

sunderland

Citaat van: papier op januari 16, 2026, 14:12:09
Of het zonde is weten we pas als we Apkakou een aantal keer aan het werk hebben gezien. Volgens mij is het een weloverwogen keuze geweest en in het technisch beleid heb ik ondanks de spitspositie behoorlijk wat vertrouwen mokzegge.
klopt . Henk geeft ook aan waarom. Heeft nog moeite met spelers die uit zijn rug weg lopen. De aanvallers en Vlak van ADO lopen tussen de linies heb je hier ook kunnen zien. Als Apkakou dat nu vanavond doet en een fout maakt dan is hij gelijk een tijd weg en daarbij schijnt hij over fanatiek op de bal te zijn.
Snap het wel.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op januari 16, 2026, 14:17:38
klopt . Henk geeft ook aan waarom. Heeft nog moeite met spelers die uit zijn rug weg lopen. De aanvallers en Vlak van ADO lopen tussen de linies heb je hier ook kunnen zien. Als Apkakou dat nu vanavond doet en een fout maakt dan is hij gelijk een tijd weg en daarbij schijnt hij over fanatiek op de bal te zijn.
Snap het wel.
Misschien is Henk dan in eerste instantie iets te enthousiast geweest over Apkakou in de podcast Hertenkamp. Hierdoor zijn er toch wel verwachtingen gekomen.

R?lke heeft overigens ook moeite met mensen die uit zijn rug weglopen.

michello

Het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten. Het is gewoon nu nog te vroeg om hem te laten starten. Komt wel.

papier


mark1989

Citaat van: Gasgeve op januari 16, 2026, 14:40:25
Misschien is Henk dan in eerste instantie iets te enthousiast geweest over Apkakou in de podcast Hertenkamp. Hierdoor zijn er toch wel verwachtingen gekomen.

R?lke heeft overigens ook moeite met mensen die uit zijn rug weglopen.

Vind ik niet. Het is jongen met veel talent. Maar het is ook logisch dat je hem na amper een week training niet in de basis zet. Het is nog een hele jonge speler. En de wedstrijd tegen ADO gaat om positioneel goed staan. Deze jongen hebben ze amper kunnen coachen en trainen. Daarbij is het ook niet goed naar andere spelers als iemand zo snel in de basis komt. Dus ik vind het een logische keuze. Deze jongen wil je voorzichting brengen in wat veiligere wedstrijden. Misschien vanavond bij 0-3 dat ie erin komt.

sunderland

Citaat van: mark1989 op januari 16, 2026, 16:18:28
Vind ik niet. Het is jongen met veel talent. Maar het is ook logisch dat je hem na amper een week training niet in de basis zet. Het is nog een hele jonge speler. En de wedstrijd tegen ADO gaat om positioneel goed staan. Deze jongen hebben ze amper kunnen coachen en trainen. Daarbij is het ook niet goed naar andere spelers als iemand zo snel in de basis komt. Dus ik vind het een logische keuze. Deze jongen wil je voorzichting brengen in wat veiligere wedstrijden. Misschien vanavond bij 0-3 dat ie erin komt.
een linksbuiten stel je wel gewoon op maar op die positie moet je goed kijken hoe en wat. ( positioneel goed staan) Stel hij maakt 2 fouten wordt ie gelijk weer afgebrand.
We gaan het achteraf wel weer lezen hier of het slecht was

denistel

Citaat van: sunderland op januari 16, 2026, 14:17:38
klopt . Henk geeft ook aan waarom. Heeft nog moeite met spelers die uit zijn rug weg lopen. De aanvallers en Vlak van ADO lopen tussen de linies heb je hier ook kunnen zien. Als Apkakou dat nu vanavond doet en een fout maakt dan is hij gelijk een tijd weg en daarbij schijnt hij over fanatiek op de bal te zijn.
Snap het wel.

sorry maar dat is nou ook niet een kwaliteit van Rolke toch die moet het hebben
van momenten rond of in de 16 verdigend komt hij toch ook te kort .
je leert het spel het snelst als je er tussen in staat lijkt mij

Johan-12

Citaat van: denistel op januari 16, 2026, 17:51:21
sorry maar dat is nou ook niet een kwaliteit van Rolke toch die moet het hebben
van momenten rond of in de 16 verdigend komt hij toch ook te kort .
je leert het spel het snelst als je er tussen in staat lijkt mij
Rolke rond eigen 16 is groot gevaar, die heeft totaal geen gevoel bij de 6 positie.
Daarnaast ook veel te veel balverlies. Zijn kwaliteiten liggen in en rond de 16 van de tegenstander.
Wanneer die nieuwe jongen altijd op 6 heeft gespeeld dan voelt hij zich er beter thuis.
En bij Lille zal er toch ook wel eens een speler in zijn rug spelen, alsof we dat alleen in Nederland doen.