Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

zeewolde


Specuveter


fred

Citaat van: Zuid1991 op december 19, 2025, 17:49:03
Ik verwacht 13000/13500

Dan mogen ze opschieten. Noord zuid West half leeg nog...

Lore

 :koffieWat een gave kerstborrel, die had ik echt nooit willen missen

Scc0511

Citaat van: fred op december 19, 2025, 19:50:44
Dan mogen ze opschieten. Noord zuid West half leeg nog...

Sowieso triest altijd die lege plekken op zuid.

michello

Weelde! Titelstrijd is voorzichtig weer geopend.

Bens

Cambuur doet hele goede zaken vandaag, winnen en Den Haag verliest.

denistel

mooie zege heerlijk de feestdagen in geniet er van geel blauwe vrienden en vriendinnen

V-man

Mooie overwinning! Lange neus naar die zeikerds die het nieuwe stadion niks vinden en dito sfeer!

zeewolde

Citaat van: V-man op december 19, 2025, 23:08:45
Mooie overwinning! Lange neus naar die zeikerds die het nieuwe stadion niks vinden en dito sfeer!
de sfeer was vandaag minste van het seizoen.

Zag om me heen veel mensen die er nooit zijn en vooral druk met elkaar waren.

Beul B

l
Souren moet maar lekker blijven. Voetbalt de laatste twee wedstrijden goed. Visser en Nap waren ook goed. Maar routine is ook belangrijk.

Galdiano

Emmen uit is heel belangrijk.
ADO begint met Willem II uit.

Week erop ADO - Cambuur. Dan kan het zomaar nummer 1 voor ons zijn.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Kippenvel na de wedstrijd, met de steun voor Jessie.
Ik ken haar niet, maar het voelde als "voor een bekende".

Hopelijk is er veel gedoneerd, maar als ik dit zo zie: 591 personen hebben zojuist gedoneerd zit dat wel goed!

Sterkte |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Gemiste kans dat ze de tussenstand van 1-2 bij ADO - Jong PSV niet doorgaven. Dat had een explosie van geluid kunnen worden. Sowieso vind ik dat Rein zijn beste tijd heeft gehad als host.

Wat een avond weer. Lekker nagenieten deze periode  _O_ _O_ _O_ _O_

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2025, 23:50:25
Kippenvel na de wedstrijd, met de steun voor Jessie.
Ik ken haar niet, maar het voelde als "voor een bekende".

Hopelijk is er veel gedoneerd, maar als ik dit zo zie: 591 personen hebben zojuist gedoneerd zit dat wel goed!

Sterkte |:)