Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

sunderland

Citaat van: Beul B op december 19, 2025, 23:18:15
l
Souren moet maar lekker blijven. Voetbalt de laatste twee wedstrijden goed. Visser en Nap waren ook goed. Maar routine is ook belangrijk.
vind Souren dat zelf ook?   Die is weg en wij moeten verder.  Negatief of positief we zitten in deze fase

diekhuzen

Souren heeft een contract en het is belangrijk om hem binnen boord te houden. Hij staat er meteen, is betrouwbaar en met het oog op promotie een belangrijke speler. Hij doet weinig gekke dingen in een wedstrijd en heeft gisteren een prima pot gespeeld. Ik vind dat Cambuur dit ook gewoon mag uitspreken

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.

Arno A

Meer dan overtuigende overwinning. Thuis alles winnen is meer dan genoeg voor promotie. Dan kan je uit misschien wat meer  wisselspelers inzetten.

Sonnema

Citaat van: sunderland op december 20, 2025, 01:25:46
vind Souren dat zelf ook?   Die is weg en wij moeten verder.  Negatief of positief we zitten in deze fase

Die is weg, hetzelfde geld voor Binder.

oost

Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 07:04:09
Souren heeft een contract en het is belangrijk om hem binnen boord te houden. Hij staat er meteen, is betrouwbaar en met het oog op promotie een belangrijke speler. Hij doet weinig gekke dingen in een wedstrijd en heeft gisteren een prima pot gespeeld. Ik vind dat Cambuur dit ook gewoon mag uitspreken

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.

Deels kan ik mij zeker vinden in je mening.
Echter weten wij niet waar de club meebezig is. Misschien hebben ze al een betere speler op het oog en zou hij ook komend seizoen amper aan spelen toe komen. In de kkd kunnen zulke jongens in een goede draaiende elftal makkelijk worden ingepast. Niveau hoger wordt dat veel lastiger.  1 ding is zeker op dit moment hebben we gewoon een uitstekende scouting |:)

Eewal

Citaat van: Arno A op december 20, 2025, 07:27:01
Meer dan overtuigende overwinning. Thuis alles winnen is meer dan genoeg voor promotie. Dan kan je uit misschien wat meer  wisselspelers inzetten.
Waarom zou je dat in vredesnaam doen?

wiekie1969

5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.

Galdiano

Citaat van: Bussum op december 20, 2025, 00:07:27
Gemiste kans dat ze de tussenstand van 1-2 bij ADO - Jong PSV niet doorgaven. Dat had een explosie van geluid kunnen worden. Sowieso vind ik dat Rein zijn beste tijd heeft gehad als host.

Wat een avond weer. Lekker nagenieten deze periode  _O_ _O_ _O_ _O_

Wij zeiden precies hetzelfde. Ze kunnen hier zoveel meer uit halen.
Alleen in de 1ste helft de tussenstanden gezien. Maar 2de volgens mij niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 07:04:09

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.

Contractueel is dat allemaal goed afgehandeld. Als club kunnen wij hier nog extra aan gaan verdienen in de toekomst.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op december 20, 2025, 09:06:45
Wij zeiden precies hetzelfde. Ze kunnen hier zoveel meer uit halen.
Alleen in de 1ste helft de tussenstanden gezien. Maar 2de volgens mij niet.

Iedereen heeft de telefoon in de klauwen toch met de tussenstanden. Wat een geleuter

diekhuzen

Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.

Daar is ern forum voor :)
47 punten  |:)

Bankzitter

Heel knap om nog zo fris en dominant te spelen in de laatste wedstrijd voor de winterstop. Rond de 20ste minuut hadden we meer dan 2 minuten onafgebroken balbezit. Uniek (zou Henk zeggen :P).

Henstra scoort weer (3 goals , 1 assist nu) ... niet slecht in zijn eerste seizoen. En weer een jeugdspeler die de kans krijgt (Wiebe van de Heide).
In alle opzichten een hele mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft.

Vlampiep

Cambuur bedankt voor deze indrukwekkende avond waarin voetbal werd gespeeld op een hoog niveau.
Dit was een mooi kerstcadeau voor alle supporters en sponsoren.
De avond begon indrukwekkend en deed ons stil staan bij de personen met een Cambuur verbintenis die dit jaar zijn overleden.
Wij kunnen met donatie voorkomen dat Jessie volgend seizoen niet voorbij komt in het Memorial moment.
Voor de wedstrijd was de stand van opbrengst plm ? 62000,00 dus moet er nog zo'n ? 48000,00 worden opgehaald voor begin januari 2026.
Ik ga er van uit dat het Jessie moment ook bij de lieden van de zakenclub en sponsoren  is binnengekomen en dat die ook het verschil kunnen gaan maken.
Iedereen een mooie Kerst en een gezond en promoverend 2026. :proost

Yellow Army

Area 58

Eewal

Citaat van: Yellow Army op december 20, 2025, 12:12:51
Goede schatting  _O_
zuid heeft dan ook veel ervaring in supportersaantallen inschatten  8)