Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

V-man

De Kerstborrel zeg je af in verband met het excuus dat je club speelt!

Zuid1991

#31
Nog een 400 kaarten te koop voor de mooiste kerstborrel in Lwd! |:)

Bens

Is Cambuur ook te zien op een kanaal van ESPN?

Specuveter


Poetser

#34
Hopelijk laten de capuchonnetjes de anti hveen en abe liedjes thuis vanavond.

Al is dat gezien het IQ waarschijnlijk ijdele hoop.

sunderland

Citaat van: V-man op december 19, 2025, 00:30:26
De Kerstborrel zeg je af in verband met het excuus dat je club speelt!
excuus?

Leeuwarder94

Heel 2025 thuis niet verloren als je vanavond goede zaken doet!
De wens is de vader van de gedachte

fred

Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 13:45:01
Hopelijk laten de capuchonnetjes de anti hveen en abe liedjes thuis vanavond.

Al is dat gezien het IQ waarschijnlijk ijdele hoop.

Vergeet het coke snuif lied niet. Tenenkrommend.
Iedereen weet het nou wel dat we culturele snuifstad binne...

fred

Citaat van: Leeuwarder94 op december 19, 2025, 13:59:57
Heel 2025 thuis niet verloren als je vanavond goede zaken doet!
Het is nog nooit eerder een KKD club gelukt. Kan een mooie avond worden  |:)

NRG

Citaat van: Zuid1991 op december 19, 2025, 10:32:14
Nog een 400 kaarten te koop voor de mooiste kerstborrel in Lwd! |:)


Ik verwacht veel lege plekken vanavond. Degene die er wel zijn maar extra sfeer maken.

Zuid1991

Citaat van: NRG op december 19, 2025, 17:36:32

Ik verwacht veel lege plekken vanavond. Degene die er wel zijn maar extra sfeer maken.
Ik verwacht 13000/13500

Inferno-058

Citaat van: fred op december 19, 2025, 15:05:04
Vergeet het coke snuif lied niet. Tenenkrommend.
Iedereen weet het nou wel dat we culturele snuifstad binne...
Nou dat lied is tenminste ergens op gebaseerd en ik ben absoluut geen drugs fan...

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op december 19, 2025, 17:55:01
Nou dat lied is tenminste ergens op gebaseerd en ik ben absoluut geen drugs fan...

In Leeuwarden snuiven we coke
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En die en die rollen we zo even op.

Intense treurnis dit.

Waar is het precies op gebaseerd?

Inferno-058

Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 18:03:45
In Leeuwarden snuiven we coke
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En die en die rollen we zo even op.

Intense treurnis dit.

Waar is het precies op gebaseerd?
Nieuws niet gelezen? Lwd coke hoofdstad

Poetser