Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan
Ja jonge sommige supporters hebben ook nog een werkzaam leven naast Cambuur.
Maar schuren doet het wel, want de kans is aanwezig dat je na wat drankjes geneigd bent wat cvo'tjes (carri?re verwoestende opmerkingen)te maken.
Omdat te voorkomen zou ik kiezen voor een avondje Cambuur en bij de werkgever aangeven dat ik moverende redenen heb om de kerstborrel niet bij te wonen.

PePe


Lore

Wat een oordelende opmerkingen.

Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?
Griepje? Twijfelgevalletje?
Crematie? Nee?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op december 17, 2025, 21:56:17
Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?

:zucht

Dat had een dag later ook wel gekund.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

#19
Citaat van: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan
Idd. Zo bedoelde ik het ook. Heb het per ongeluk omgewisseld, mijn fout. Cambuur zou voor een kerstborrel moeten gaan!

Inferno-058

Citaat van: Lore op december 17, 2025, 21:56:17
Wat een oordelende opmerkingen.

Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?
Griepje? Twijfelgevalletje?
Crematie? Nee?
Voor al die redenen valt meer te zeggen dan voor een kerstborrel. Dat vind ik een zeer slecht excuus

Lore

Citaat van: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:09:21
Voor al die redenen valt meer te zeggen dan voor een kerstborrel. Dat vind ik een zeer slecht excuus

Ja, dat kan. En iemand anders kan er compleet anders over denken. Prachtig land is dit toch!

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2025, 22:06:51
:zucht

Dat had een dag later ook wel gekund.

Ik boek vanavond nog om, excuses!

Africa cup start toch pas zondag. Comoren - Marokko, kan niet wachten!  |:)

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:08:35
Idd. Zo bedoelde ik het ook. Heb het per ongeluk omgewisseld, mijn fout. Cambuur zou voor een kerstborrel moeten gaan!
haha las het een paar x en dacht h? dat klopt niet. Iedereen moet het zelf weten, het zijn niet supporters met een geel blauw hart

sunderland

Op basis van ranglijst moet dit een makkie zijn. Verwacht weer met hakken over de sloot.

PePe

Citaat van: sunderland op december 18, 2025, 11:48:48
Op basis van ranglijst moet dit een makkie zijn. Verwacht weer met hakken over de sloot.

Als je te gemakkelijk over de tegenstander denkt, dan ga je er aan!!

denistel

4-1 heb ik het op gas op de lollie en feestend de winterstop in

denistel


Eewal

Hopelijk geen stress en mooi 3-0 na 22 minuten. Maar ik ben er niet gerust op. 

sunderland

Citaat van: denistel op december 18, 2025, 17:48:05
4-1 heb ik het op gas op de lollie en feestend de winterstop in
idd dat heeft iedereen verdiend