Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 13, 2025, 10:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
7 (41.2%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
2 (11.8%)
Ferrah
6 (35.3%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (11.8%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van der Heide
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: december 25, 2025, 17:47:02

Noordcambuur

Laatste wedstrijd voor de winterstop  |:)
Noordtribune is al uitverkocht we hopen op een vol stadion  :thumbsup

PePe


denistel

vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.

PePe

Citaat van: denistel op december 14, 2025, 12:08:11
vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.

Kerstborrel maar bij Cambuur doen.

Arno A

kan wel een borrel van af toch voor iedereen van die 75 duizend. 

Derkx R.H.


Inferno-058

#6
Citaat van: denistel op december 14, 2025, 12:08:11
vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.
Cambuur afzeggen voor een kerstborrel. Wat een slecht excuus

denistel

Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2025, 17:05:53
Een kerstborrel afzeggen voor Cambuur. Wat een slecht excuus

ik niet maar voor velen is dat een traditie

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op december 15, 2025, 17:40:45
ik niet maar voor velen is dat een traditie

Voor mij ook ik drink mn borrel precies om 23.30 dan ben ik toevallig net thuis uit Leeuwarden :y :thumbsup
Ow ja...voor de duidelijkheid het wordt Sonnema dit jaar (zoals elk jaar) traditie he....

Specuveter

Nap nog geblesseerd
Dus Souren in de basis
Geen Marsman en Berkhout.
De rest Fit .
Na Vrijdag hebben de mannen vrij tm Oud en nieuw.

Zuid1991

Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 600 kaarten te koop.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op december 17, 2025, 15:58:17
Nap nog geblesseerd
Dus Souren in de basis
Geen Marsman en Berkhout.
De rest Fit .
Na Vrijdag hebben de mannen vrij tm Oud en nieuw.
zaterdag geen training?

Specuveter


Derkx R.H.


sunderland

Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2025, 17:05:53
Een kerstborrel afzeggen voor Cambuur. Wat een slecht excuus
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan