Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

AL

Deze mag Henk zich aanrekenen vind ik.
Paar hele domme wissels en 2e helft geen kans gehad.

Vlampiep

Daar was het deksel al. Het is steeds achterin niet genadeloos verdedigen en maar op zijn damesvoetbal de bal zien wegte krijgen.

fred

Wat missen we toch een spits.
B-garnituur  ;(

Trainert!

Wat een stelletje klootviolen. Tegen Ado ook verliezen, dan kun je promotie wel shaken. gvd!

Stiens


fred


Korezev

Citaat van: AL op november 15, 2025, 20:34:08
Deze mag Henk zich aanrekenen vind ik.
Paar hele domme wissels en 2e helft geen kans gehad.
Kooistra is geen back, die hoort op de plaats waar die 26 speelt, heeft ook weinig goeds gedaan, kan terug naar Lille

Noordcambuur

Toch nog een puntje  :thumbsup
Slechte wissels
Verdedigend een drama
Henk geef ze niet meer vrij (4 dagen)
Mooie doelpunten

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op november 15, 2025, 20:43:18
Kooistra is geen back, die hoort op de plaats waar die 26 speelt, heeft ook weinig goeds gedaan, kan terug naar Lille

Idd. En Henstra graag op linksbuiten, want die 11 bakt er ook niks van. Kan wel terug naar Scandinavi?.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Wiebe op de back vind ik echt zo gek nog niet.
Vond hem goed invallen.
De 1e wissels zorgden ervoor dat je op het middenveld niet meer aan voetballen kwam.
R?lke was onthutsend slecht. Ferrah heeft het al weken niet meer.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 15, 2025, 20:45:53
Idd. En Henstra graag op linksbuiten, want die 11 bakt er ook niks van. Kan wel terug naar Scandinavi?.
:D :D :D

Eewal

Dit puntje voelt gewoon als een dikke nederlaag.

oost

Ik snap echt niet waarom Rolke mocht blijven staan. Geen bal goed geraakt  :_spank

Vlampiep

Citaat van: Stiens op november 15, 2025, 20:40:56
Toch nog een puntje. Mooie goal!  |:)
Mooie assist en schitterend achterwaarts ingekopt. Triest dat dit eigenlijk het mooiste moment van de 96 minuten is geweest.
Henk is waarschijnlijk meer bezig met het luisteren naar Kooi dan met het tactisch wisselen.
Toch een compliment dat je na 2 x achterstand toch weer terug kunt komen, maar of dit nu de klasse is van ons of de zwakte van de tegenstander wil ik graag in het midden laten.

Vlampiep

Citaat van: oost op november 15, 2025, 20:47:13
Ik snap echt niet waarom Rolke mocht blijven staan. Geen bal goed geraakt  :_spank
Hij was toch niet de enige die ver onder kunnen speelde?