Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

sunderland

Citaat van: Trainert! op november 15, 2025, 21:01:00

Geen probleem. Ik zeg wat ik er van vind. Het is een schande om 3 goals tegen te krijgen tegen dit soort ploegen
is ook zo, 2 keepers blunders en bij 3 e staat hij ook verkeerd om naar voren te komen ( is ook fout) zie maar terug.  Dan houd het wel op, andere kant moet Balk 2 maken dan heeft niemand het er over

V-man

Van te voren had ik niet bedacht blij te wezen met toch een puntje.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op november 15, 2025, 20:53:09
Verschil in niveau en beleving met thuiswedstrijden is veel te groot.
Vorige week was een uitzondering, de andere uitwedstrijden waren ook moeizaam.

De TS en ervaren jongens moeten in uitwedstrijden de selectie wel scherper krijgen.

Te veel doelpunten krijgen we in uitwedstrijden ook tegen.
als je zo ontzettend sloom begint en Diemers bij de verdediging staat en Nap zelfs tussen de verdediging dan wordt het idd moeilijk. Nergens overtal?. Beide backs erg matig veel te behouden en ook te laat de aanval aanspelen

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op november 15, 2025, 21:01:00

Geen probleem. Ik zeg wat ik er van vind. Het is een schande om 3 goals tegen te krijgen tegen dit soort ploegen
zo zit het Trainert :thumbsup

Vlampiep

De meeste spelers staan weer met beide beentjes op de grond en hebben laten zien nog lang niet tot de top te behoren.
Er is voor de Ts weer voldoende stof om spelers weer op hun kunnen te laten spelen en wie niet echt mee kan, op het bankje te zetten.
Een uitglijder hoort bij het voetbal, zolang het maar bij deze blijft is er niets aan de hand.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 21:25:06
De meeste spelers staan weer met beide beentjes op de grond en hebben laten zien nog lang niet tot de top te behoren.
Er is voor de Ts weer voldoende stof om spelers weer op hun kunnen te laten spelen en wie niet echt mee kan, op het bankje te zetten.
Een uitglijder hoort bij het voetbal, zolang het maar bij deze blijft is er niets aan de hand.

:thumbsup su ist.

En Jansen en Eindhoven is geen goede combinatie.

sunderland

Van 2-0 naar 2-2 en van 3-2 naar 3-3 zegt wel iets over het team.
Komop Positief en door. Op naar ADO met hopelijk Mulders en Galvez en ook Amofa

Bankzitter

Eens dat het niet mag gebeuren om slap te beginnen. Maar je mag ook niet 38 wedstrijden lang verwachten dat iedereen 90 minuten scherp is.
Het zat dan eens mee met de eerste penalty en goal uit een corner. Kom je nog goed weg met een punt in blessuretijd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 21:25:06
De meeste spelers staan weer met beide beentjes op de grond en hebben laten zien nog lang niet tot de top te behoren.

Dat laatste klopt, maar ik denk dat ze dat ook heel goed weten en dat dat eerste dus niet zo geldt.
Je mist 2 goede backs, dat scheelt automatismen. En ook Nap is daar nieuw en is zo goed (nog) niet als hoe Visser het invulde.
Daarnaast moet Ferrah zichzelf even hervinden..

Tuurlijk is een gelijkspel bij Eindhoven ietwat teleurstellend, maar zolang we thuis alles winnen en uit niet verliezen promoveren we ook gewoon hoor :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Nou volgende week hopen het vertrouwde verdediging weer terug tegen ADO.

Mulders,Galvez,Baouf en Amofa.

PePe

Vandaag was Cambuur de bovenliggende partij, volgende week zijn de rollen omgedraaid. Heb je toch iets om voor te knokken.

D.H.Skolten

Wel blij nog met een punt. Slechte wedstrijd van Jansen die ik normaal heel goed vind. En toch nog knap terug gekomen. Ik houd alleen mijn hart vast voor ADO volgende wedstrijd.

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op november 15, 2025, 22:14:57
Vandaag was Cambuur de bovenliggende partij, volgende week zijn de rollen omgedraaid. Heb je toch iets om voor te knokken.
Ze zullen nog veel moeten knokken dit seizoen om te promoveren.maar we staan er gelukkig goed voor, ook als je volgende week verliest.

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op november 15, 2025, 22:14:57
Vandaag was Cambuur de bovenliggende partij, volgende week zijn de rollen omgedraaid. Heb je toch iets om voor te knokken.
Op wat baseer jij dat Ado volgende week de bovenliggende partij is, ben zeer benieuwd

michello

Behoorlijke offday en die zat er ook wel aan te komen. Het is veel te slap in uitwedstrijden. Misschien komt dit wel op het perfecte moment voor de kraker volgende week. Met 3 thuiswedstrijden voor de boeg staan we er nog steeds fantastisch voor.