Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op november 15, 2025, 20:40:35
Wat een stelletje klootviolen. Tegen Ado ook verliezen, dan kun je promotie wel shaken. gvd!

Must nog 22 wedstrijden hoor grapjas

Johan-12

Verschil in niveau en beleving met thuiswedstrijden is veel te groot.
Vorige week was een uitzondering, de andere uitwedstrijden waren ook moeizaam.

De TS en ervaren jongens moeten in uitwedstrijden de selectie wel scherper krijgen.

Te veel doelpunten krijgen we in uitwedstrijden ook tegen.

EdsjeSCC

Ik snap niet dat ze wat meer ballen van de zijkant er in gooien met Visser en Vd Sande.. uiteindelijk 2x gedaan in de blessuretijd, 1 dikke kans en 1 doelpunt

zeewolde

Citaat van: fred op november 15, 2025, 20:40:23
Wat missen we toch een spits.
B-garnituur  ;(

1 van de meest lachwekkende posts vandaag.
Visser had moeten scoren, okay.
Vd Sande scoort uit een voorzet, die er na 92 minuten eindelijk komt.

Die verslaggever van ESPN zei het zelfs dat de spitsen de bal niet krijgen.
Sjostrand en Ferrah zeer slecht vandaag, deze 2 en Diemers geven geen enkele bruikbare bal richting een spits.

zeewolde

 _O_
Citaat van: EdsjeSCC op november 15, 2025, 20:53:25
Ik snap niet dat ze wat meer ballen van de zijkant er in gooien met Visser en Vd Sande.. uiteindelijk 2x gedaan in de blessuretijd, 1 dikke kans en 1 doelpunt

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op november 15, 2025, 20:40:35
Wat een stelletje klootviolen. Tegen Ado ook verliezen, dan kun je promotie wel shaken. gvd!
phoeeee jij durft straks heb je een paar forumleden in je nek hijgen  8P

PePe

Cambuur begon te laat te vechten. Dit had niet gehoeven. 4 dagen vrij?

Specuveter

Blij met puntje...
Laten we het daar maar bij houden.

Leeuwarder94

Citaat van: Johan-12 op november 15, 2025, 20:53:09
Verschil in niveau en beleving met thuiswedstrijden is veel te groot.
Vorige week was een uitzondering, de andere uitwedstrijden waren ook moeizaam.

De TS en ervaren jongens moeten in uitwedstrijden de selectie wel scherper krijgen.

Te veel doelpunten krijgen we in uitwedstrijden ook tegen.

Gelukkig spelen we de komende 3 wedstrijden thuis, maar inderdaad die uitwedstrijden zijn een pijnpunt
De wens is de vader van de gedachte

Harry L.

Gelukkig een puntje gepakt, snel vergeten

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op november 15, 2025, 20:54:52
phoeeee jij durft straks heb je een paar forumleden in je nek hijgen  8P


Geen probleem. Ik zeg wat ik er van vind. Het is een schande om 3 goals tegen te krijgen tegen dit soort ploegen

Vlampiep

Het gaat dezelfde kant op met Ferrah als met Pauwels.
De tegenstanders hebben hun kunstje door en stellen zich hier naadloos op in.
Hij mag wel eens wat vaker gewisseld worden, misschien gaat hij dan wel eens nadenken hoe hij zich ook in dienst van het elftal kan opstellen.

PePe

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 21:03:14
Het gaat dezelfde kant op met Ferrah als met Pauwels.
De tegenstanders hebben hun kunstje door en stellen zich hier naadloos op in.
Hij mag wel eens wat vaker gewisseld worden, misschien gaat hij dan wel eens nadenken hoe hij zich ook in dienst van het elftal kan opstellen.

Vreemd genoeg sinds Mulders zn blessure is hij minder?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 21:03:14
Het gaat dezelfde kant op met Ferrah als met Pauwels.
De tegenstanders hebben hun kunstje door en stellen zich hier naadloos op in.
Hij mag wel eens wat vaker gewisseld worden, misschien gaat hij dan wel eens nadenken hoe hij zich ook in dienst van het elftal kan opstellen.
vergelijking van niks. Cambuur speelt nu anders omdat ze het doorhebben. Hij komt te veel op het middenveld aan de bal en dat heeft ook veel te maken omdat Mulders niet onder hem speelt. Als hij gewoon zoals in het begin diep op de buitenkant speelt en de bal krijgt is hij veel beter. En dan afwisselen met zijn dribbels naar binnen

Specuveter

Ferrah begon prima aan tweede helft
Afronding onder de maat....