Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

Noordcambuur

Citaat van: fred op november 15, 2025, 19:30:28
Gelijk maar weer 4 dagen vrij van Henkie  :y
Poetser reageer je ook even Fred?.kom er maar in?.

Destroyer

Citaat van: De Gast op november 15, 2025, 19:39:53
Zie ik nou een totaal andere wedstrijd? Balkie mut ze gewoon maken en dan ist toch klaar?
Deze wedstrijd hadden we allang binnen kunnen hebben.

Tsja zie wel meer minpunten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bens


Harry L.

Citaat van: De Gast op november 15, 2025, 19:39:53
Zie ik nou een totaal andere wedstrijd? Balkie mut ze gewoon maken en dan ist toch klaar?
Deze wedstrijd hadden we allang binnen kunnen hebben.

Die moet je beiden maken, die ene wil hij met links intikken :wall

Specuveter

Als Balk zijn kansen er gewoon inschiet sta je 0-2 voor.
Maar aloude voetbalwet....als je ze zelf niet maakt :y
Restverdediging is gewoon niet goed
Gelukkig nog een penalty mee.
Als tweede helft maar geen"Henk Show" word
Dus alleen maar aanvallers er in gooien.
Want dan gaan we met 4-2 Op de bek
Ps...Waar is Ferrah zijn vorm gebleven?

Poetser


Trainert!

Tuurlijk, tegen een ploeg die sinds september pas 1x gewonnen heeft lijkt het erop dat wij het weer verneuken.

Slechte nieuws deze week dus ook zn weerslag op de ploeg.

Harry L.

We missen een echte spits. Zet Kian Visser er maar in en laat hem een tijdje staan, dit is het toch ook niet.

sunderland

Citaat van: Bens op november 15, 2025, 19:42:04
Maar een aantal spelers vervangen.
eerst zomaar even, onze backs houden niet over en buitens worden veel te traag en laat aan gespeeld. Diemers ook vreselijk traag en na de 2-0 wel sneller. Nap ook erg matig zonder diepgang. Hij speelt bijna tegen de verdediging

sunderland

#69
Citaat van: Specuveter op november 15, 2025, 19:45:12
Als Balk zijn kansen er gewoon inschiet sta je 0-2 voor.
Maar aloude voetbalwet....als je ze zelf niet maakt :y
Restverdediging is gewoon niet goed
Gelukkig nog een penalty mee.
Als tweede helft maar geen"Henk Show" word
Dus alleen maar aanvallers er in gooien.
Want dan gaan we met 4-2 Op de bek
Ps...Waar is Ferrah zijn vorm gebleven?
wil je dan 2-1 verliezen? Gewoon gas en risico
De Henk show begint  :devil

CambuurArnhem

Lijkt wel of de bal bij die Eindhoven aanval voorafgaand aan de 2e goal over de zijlijn is geweest?

Specuveter


AL

Vind het maar een vreemde wissel.
Middenveld is nu toch compleet niet in evenwicht?

CambuurArnhem

Moet het nog zien. Ze moeten snel scherper worden.

Harry L.

Citaat van: AL op november 15, 2025, 19:58:11
Vind het maar een vreemde wissel.
Middenveld is nu toch compleet niet in evenwicht?

Ik ook, snap er niks van.