Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Noordcambuur

Citaat van: papier op oktober 09, 2025, 12:46:33
Mag tot op heden ook nog niet vol heb ik begrepen. Brandtechnisch is er iets nog niet af/op orde.
is al klaar hoorde het van de week.

Lore

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2025, 12:19:33
Iedereen zijn manier van sfeer beleven, maar de regisseur zorgde er wel voor dat ze zingend de bussen ingingen en niets sloopten en kon iedereen veilig naar huis.

Klopt, en fijn dat anderen er wel van kunnen genieten.

Zuid1991

Denk dat we over de 14000 kaarten gaan zaterdag! |:)
Nog een 200 kaarten te koop.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op oktober 10, 2025, 08:19:41
Denk dat we over de 14000 kaarten gaan zaterdag! |:)
Nog een 200 kaarten te koop.
oost en zuid komen vol :thumbsup

KernvanCambuur

Er zijn naar verwachting ca. 14.000 kaarten verkocht. De kassa's zijn zaterdag nog geopend en er geldt een vrije verkoop.
Vanuit De Graafschap reizen ca. 500 supporters af naar Leeuwarden.

Inferno-058

Citaat van: Bussum op oktober 09, 2025, 10:23:41
Klopt enorm van genoten. Hoop dat ze nog even een flinke push krijgen en ook richting dat aantal gaan!  |:)
Wat boeien die lui me nou. We zijn er voor Cambuur. Ik hoop dat we ze flink stil krijgen morgen al zal dat moeilijk worden gezien hun geprogrammeerde sfeer

NRG

Citaat van: Inferno-058 op oktober 10, 2025, 11:57:28
Wat boeien die lui me nou. We zijn er voor Cambuur. Ik hoop dat we ze flink stil krijgen morgen al zal dat moeilijk worden gezien hun geprogrammeerde sfeer

Ze boeien me in zoverre dat voor de sfeer in het stadion een vol uitvak leuker is dan een (bijna) leeg uitvak.

sunderland


fred

Citaat van: Zuid1991 op oktober 10, 2025, 08:19:41
Denk dat we over de 14000 kaarten gaan zaterdag! |:)
Nog een 200 kaarten te koop.

Oost nog slechts 54 kaarten
Zuid nog 40.
West  :?

Volle bak !

Galdiano

Citaat van: fred op oktober 11, 2025, 05:12:09
Oost nog slechts 54 kaarten
Zuid nog 40.
West  :?

Volle bak !

West schijnt vanavond ook aardig vol te lopen!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Prachtig man! Misschien wel hoogste toeschouweraantal sinds opening van het stadion.

Bizar knap eigenlijk dat binnen 1.5 jaar we van 8000 man in de kkd in het oude stadion naar 14.000 in het nieuwe stadion zijn gegaan.
Beloofd nog wat als we de eredivisie ingaan. Kan er nog wel een ring op worden gebouwd |:)

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 11, 2025, 10:35:41
Prachtig man! Misschien wel hoogste toeschouweraantal sinds opening van het stadion.

Bizar knap eigenlijk dat binnen 1.5 jaar we van 8000 man in de kkd in het oude stadion naar 14.000 in het nieuwe stadion zijn gegaan.
Beloofd nog wat als we de eredivisie ingaan. Kan er nog wel een ring op worden gebouwd |:)

Ring zal moeilijk gaan. Hoeken schijnen wel een optie te zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 11, 2025, 10:35:41
Prachtig man! Misschien wel hoogste toeschouweraantal sinds opening van het stadion.

Bizar knap eigenlijk dat binnen 1.5 jaar we van 8000 man in de kkd in het oude stadion naar 14.000 in het nieuwe stadion zijn gegaan.
Beloofd nog wat als we de eredivisie ingaan. Kan er nog wel een ring op worden gebouwd |:)

Helemaal mee eens.
Jarenlang gedacht en gehoopt dat die potentie qua aantallen er zou zijn en dat komt er nu echt uit!
Genieten vanavond!  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 11, 2025, 11:00:24
Hoeken schijnen wel een optie te zijn.

Gelukkig hebben we daar nog lang geen geld voor 8)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Noord lijkt nooit vol, hier kan met gemak nog wel 1000 man bij.