Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Lore

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2025, 09:11:36
Kan jammer genoeg niet naar de  wedstrijd. De vorige keer was in het stadion een geweldige sfeer doordat beide supporter groepen 90 minuten hun best deden hun club te steunen.
Ik kan mij niet herinneren dat we een tegenstander hadden die zo'n sfeer 90 minuten kon brengen. Ook na de wedstrijd geen ellende, dus hopelijk deze keer weer zo'n treffen.

Ja, deed mij in het uitvak heel erg denken aan de fantastische sfeer in de Harmonie!

:D

Poetser

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2025, 09:11:36
Kan jammer genoeg niet naar de  wedstrijd. De vorige keer was in het stadion een geweldige sfeer doordat beide supporter groepen 90 minuten hun best deden hun club te steunen.
Ik kan mij niet herinneren dat we een tegenstander hadden die zo'n sfeer 90 minuten kon brengen. Ook na de wedstrijd geen ellende, dus hopelijk deze keer weer zo'n treffen.

90 minuten lang geregisseerd. Niet mijn manier van sfeer maken.

Huizen

Meen dat de kaartverkoop voor het uitvak helaas niet zo voorspoedig gaat. Zag iets van 450 tickets voorbij komen. Uitvak is flink groter toch?

michello

Kunnen volgens mij 786 man in. Dat hadden ze vorig jaar in ieder geval mee en toen was het uitverkocht.

Huizen

Citaat van: michello op oktober 09, 2025, 10:11:33
Kunnen volgens mij 786 man in. Dat hadden ze vorig jaar in ieder geval mee en toen was het uitverkocht.

Klopt enorm van genoten. Hoop dat ze nog even een flinke push krijgen en ook richting dat aantal gaan!  |:)

Viper

Citaat van: Noordcambuur op oktober 08, 2025, 21:16:31
Kaartverkoop gaat heel goed 4 vakken op Oosttribune al uitverkocht meeste kaarten nog tekoop vak 21.
Zuidtribune nog rond 80 kaarten beschikbaar.
Noordtribune uitverkocht.

De hoofdtribune lijkt met elke wedstrijd langzaam wat voller te raken.

Noordcambuur

Citaat van: Viper op oktober 09, 2025, 10:27:19
De hoofdtribune lijkt met elke wedstrijd langzaam wat voller te raken.
ok? mooi nieuws  :thumbsup

Noordcambuur

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is Sander van der Eijk.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op oktober 09, 2025, 11:09:44
Scheidsrechter bij deze wedstrijd is Sander van der Eijk.

NEEEE!!  ;(

Kooij en Van der Eijk de parade paardjes van de KNVB, maar hebben echt 0,0 gevoel bij dit soort wedstrijden. Fluiten alles dood, en juist bij dit soort wedstrijden moet je de boel los laten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Lore op oktober 09, 2025, 09:54:47
Ja, deed mij in het uitvak heel erg denken aan de fantastische sfeer in de Harmonie!
:D
Iedereen zijn manier van sfeer beleven, maar de regisseur zorgde er wel voor dat ze zingend de bussen ingingen en niets sloopten en kon iedereen veilig naar huis.

papier

Citaat van: Viper op oktober 09, 2025, 10:27:19
De hoofdtribune lijkt met elke wedstrijd langzaam wat voller te raken.

Mag tot op heden ook nog niet vol heb ik begrepen. Brandtechnisch is er iets nog niet af/op orde.

PePe

Citaat van: Bussum op oktober 09, 2025, 10:23:41
Klopt enorm van genoten. Hoop dat ze nog even een flinke push krijgen en ook richting dat aantal gaan!  |:)

Velen kwamen toen ook ivm het nieuwe stadion.

Ollie

Citaat van: PePe op oktober 09, 2025, 12:50:11
Velen kwamen toen ook ivm het nieuwe stadion.
Het helpt denk ik ook niet mee dat ze zijn gestopt met hun ultra's, de Brigata Tifosi.

papier

Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2025, 12:19:33
Iedereen zijn manier van sfeer beleven, maar de regisseur zorgde er wel voor dat ze zingend de bussen ingingen en niets sloopten en kon iedereen veilig naar huis.

Van een bekende nog wel gehoord dat ook de inrichting van ons uitvak daarbij helpt. Noemde de lage poortjes ipv kooien en de gastvrije ontvangst. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 09, 2025, 11:20:18
NEEEE!!  ;(

Kooij en Van der Eijk de parade paardjes van de KNVB, maar hebben echt 0,0 gevoel bij dit soort wedstrijden. Fluiten alles dood, en juist bij dit soort wedstrijden moet je de boel los laten.
klopt is niet beste scheidsrechter heeft totaal geen gevoel voor de wedstrijden die hij fluit.