Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Utrecht-Cambuur Maandag 22 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 12, 2025, 22:19:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Henstra
Kooistra

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:25:39
Wat een geleuter man. Het had 10-2 moeten zijn. Wat een kansen. Cambuur heer en meester. En ja, niet alles gaat altijd goed en we geven kansen weg. Maar met dit voetbal verlies je niet veel wedstrijden als we zo doorgaan. Wie we wel misten was Baouf vanavond. Berkhout niet al te best maar speelde al paar weken niet.
wat een gelul, Berkhout speelde beste pot

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 22:32:44
Gewoon zo doorgaan. Wordt een spektakel vrijdag. Vol gas, dat doet Jong Psv ook. 5-4 is genoeg.
die lui hebben vooral voorin erg veel kwaliteit. Ben wel R?lke fan maar zou vd Sande opstellen. Power en slimheid in de spits tegen die jonge knapen. Niet laten voetballen want daar zijn ze erg goed in.
Wij zijn op dit moment ook erg goed dus word mooie pot

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 22:38:03
wat een gelul, Berkhout speelde beste pot

Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.

michello

Klasse pot met weer geweldige fases van onze kant.
Wat Henk in de nabeschouwing ook aangeeft, de balans in het elftal is goed. Klopt helemaal. Alleen nog een echte spits Sande of Binder en het staat.
Kan wel eens een prachtig seizoen worden! 5 punten los, wie had dat gedacht!

michello

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.

Het is idd stukken minder dan Baouf. Vond hem ook niet al te best. Had moeten instappen bij de 2-3 bijvoorbeeld.

sunderland

Citaat van: michello op september 22, 2025, 23:04:12
Het is idd stukken minder dan Baouf. Vond hem ook niet al te best. Had moeten instappen bij de 2-3 bijvoorbeeld.
vind hem aan de bal zelfs beter met zijn passes tussen de linies. Die 2-3 was ons keeper wederom niet goed. Ieder zijn mening

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Hest zeker naast Nijp op de bank zeten t om de wedstried te zien is oek al zo'n Berkhout fan. Jonge speelde behoorlijk

ChantiSCC

Citaat van: sunderland op september 22, 2025, 23:18:09
vind hem aan de bal zelfs beter met zijn passes tussen de linies. Die 2-3 was ons keeper wederom niet goed. Ieder zijn mening

Die 2-3 kon ie echt niks aan doen, droog hard schot laag in de hoek. Bij de 1-3 had ie m moeten hebben imo

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op september 23, 2025, 00:27:41
Die 2-3 kon ie echt niks aan doen, droog hard schot laag in de hoek. Bij de 1-3 had ie m moeten hebben imo
vanaf die hoek waar die vandaan schoot en dan in de verre hoek mag niet. Verder keepte hij goed hoor.
We moeten ook ergens over zeuren denk ik dan.
Was gewoon een erg goede wedstrijd van het hele team!

michello

Tegen MVV pakte hij twee punten voor ons. Gelukkig konden we deze hebben op deze stand.
Prachtig om te zien hoe we bij vlagen speelden. Deed me weer even denken aan 5 jaar terug toen we zo domineerden.

Vlampiep

Even kopke dur bij, Berkhout is een goede 2e keus hoor as oans Boef dur niet is.

Marc S

Citaat van: michello op september 23, 2025, 07:55:02
Tegen MVV pakte hij twee punten voor ons. Gelukkig konden we deze hebben op deze stand.
Prachtig om te zien hoe we bij vlagen speelden. Deed me weer even denken aan 5 jaar terug toen we zo domineerden.

Toen de vraag was met hoeveel we gingen winnen ipv of we gingen winnen

Stanley

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.
Ik denk dat er teveel druk op hem stond om het echt goed te doen. Wedstrijdritme ontbreekt bij hem na vijf weken op de bank. Na drie wedstrijden oordelen lijkt eerlijker.

PePe

Berkhout mist wedstrijdritme, gun hem de tijd, voordat Boef terug is staat hij er echt wel.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2025, 23:01:57
Zo traag als stront en heel zwak in de duels. Maar dat is mijn mening.

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:18:49
Beste man, er zit werkelijk helemaal niks in dit elftal. De enigste die het bedroevende niveau nog wat kan opkrikken is vd Sande. Die mut straks de kar trekken. Je zit hier alles maar wat goed te praten, dus je zult wel een functie bij de club hebben. Damage control noemen ze dat.

Het inschattingsvermogen waarop de mening gebaseerd is laat je nog al eens in de steek. In augustus na 1 wedstrijd schreef je dit over ons elftal. Op een reactie van mij waarin ik aangaf dat ik wel potentie in dit elftal zie.  Het is natuurlijk prima om je mening te geven. Maar het kan ook geen kwaad om iets op te steken van de mening van anderen.