Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

michello

Na de thuiswedstrijd voor de beker tegen Vitesse, niet meer zo?n goede helft gezien.
Doorzetten en we pakken ze.

okkele

Citaat van: ChantiSCC op september 06, 2025, 20:59:30
Het ontbreken van een echt goede spits gaat je wederom promotie kosten... hoe zonde is dat.. investeer eens in een goede 9 en je speelt gewoon Eredivisie. Waarom geen Postema? Had je gewoon bij de eerste 2 ge?indigd.  ;)
zit je naast wiekie?
nu al vaststellen dat we promotie mislopen, jonguh jonguh.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Trainert!

Citaat van: okkele op september 06, 2025, 21:04:40
zit je naast wiekie?
nu al vaststellen dat we promotie mislopen, jonguh jonguh.

scorend vermogen gaat je in ieder geval
opbreken, dus promotie. Veldspel 1e helft grandioos!!!

Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Trainert!

geweldig!!!! echt wat een voetbal, machtig mooi!! |:)

Stiens

Beste eerste helft in het Kooi Stadion sinds de opening wat mij betreft. Het spel is eindelijk (weer) leuk om naar te kijken en heeft eindelijk weer eens wat diepgang. Door met name het indribbelen van Amofa en Daan Visser. Die twee zijn dan ook direct de uitblinkers van de eerste helft.
Ongelovelijk dat je met 0-1 de rust in gaat maar gelukkig inmiddels weer 1-1 en nu doorzetten!!  |:) |:) |:)

KlinkHamer


Viper

Eens. Wat een vertrouwen straalt deze groep vanavond uit. Ze vinden elkaar ook goed. Als we zo blijven spelen, gaan we heel hoog eindigen.

Trainert!


Poetser



CambuurAmersfoort

Man man...wat is dit onterecht.

Maarja als je je kansen niet afmaakt, dan krijg je dit. Wat ontzettend zuur als je deze verliest.


Trainert!


Stiens

Prachtig voor Kian en meer meer meer dan verdiend.