Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2025, 15:14:06
Oosttribune en zuidtribune zijn nog heel veel kaarten verkrijgbaar valt mij nog tegen dat het nog niet vol is .
Zaterdagavond 20:00 mooie dag en tijdstip?..

Ik heb idee dat mensen zijn die het stadion wel gezien hebben.
Wat denk je wat losse kaarten en consumpties kosten tegenwoordig.
Heeft wel degelijk invloed.
Maar, tis nog geen morgenavond.
Verwacht een 13.500 morgen.

Lowieke

Een consumptie nemen is niet verplicht toch? Ik neem thuis wel een biertje, smaakt ook beter.

sunderland

Wie weet opstelling?  Op basis van training. Zal zelfde zijn verwacht ik

Scc0511

Citaat van: sunderland op september 05, 2025, 16:45:17
Wie weet opstelling?  Op basis van training. Zal zelfde zijn verwacht ik

Volgens mij wel. Willem 2 moet te pakken zijn. Hopelijk een sfeeractie en massaal met z'n allen dr achter.

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2025, 15:14:06
Oosttribune en zuidtribune zijn nog heel veel kaarten verkrijgbaar valt mij nog tegen dat het nog niet vol is .
Zaterdagavond 20:00 mooie dag en tijdstip?..

Ik heb idee dat mensen zijn die het stadion wel gezien hebben.

Ik vind zaterdag juist altijd kut. Vrijdag of zondag cambuur, zaterdag amateurvoetbal! (En kantine, kroeg etc)

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op september 05, 2025, 17:28:04
Ik vind zaterdag juist altijd kut. Vrijdag of zondag cambuur, zaterdag amateurvoetbal! (En kantine, kroeg etc)
kantine kroeg kun je mooi combineren  :devil

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op september 05, 2025, 17:28:04
Ik vind zaterdag juist altijd kut. Vrijdag of zondag cambuur, zaterdag amateurvoetbal! (En kantine, kroeg etc)

voor mij de ideale dag en tijdstip ook  |:) :proost

Noordcambuur

Waar is Derkx R.H. Ik mis hem al een tijdje op het forum  ;(

Ruppppert

Ik ben benieuwd naar de duels achterin tegen Verheyd.
Willem 2 ook nog wisselvallig dus er liggen kansen.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2025, 15:14:06
Oosttribune en zuidtribune zijn nog heel veel kaarten verkrijgbaar valt mij nog tegen dat het nog niet vol is .
Zaterdagavond 20:00 mooie dag en tijdstip?..

Ik heb idee dat mensen zijn die het stadion wel gezien hebben.

Misschien heeft nog niet iedereen hun 2e hypotheek kunnen regelen voor deze wedstrijd om een biertje te kunnen halen.

Bernardo

Als je de LC leest snap je meteen waarom alles veel duurder is geworden. :X

De Gast

Citaat van: Ruppppert op september 05, 2025, 19:24:47
Ik ben benieuwd naar de duels achterin tegen Verheyd.
Willem 2 ook nog wisselvallig dus er liggen kansen.

Ik ben wel wat jaloers op clubs die gewoon een spits hebben die speelt. Of een tweede spits hebben die speelt.

De Gast

Citaat van: Bernardo op september 05, 2025, 19:44:51
Als je de LC leest snap je meteen waarom alles veel duurder is geworden. :X

Vertel.

Specuveter

Citaat van: De Gast op september 05, 2025, 20:30:38
Ik ben wel wat jaloers op clubs die gewoon een spits hebben die speelt. Of een tweede spits hebben die speelt.
Rolke Balk vd Venne Visser.
Hoezo jaloers?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op september 05, 2025, 22:08:21
Rolke Balk vd Venne Visser.
Hoezo jaloers?

HIij bedoelt heel simpel als Binder niet kan dan stel je je 2e spits op dat is Visser.
En vd Sande is meer een spits dan Rolke of Balk, dat zou dan nummer 3 zijn. Geen van deze 3 start morgen.