Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2025, 15:13:36
Ja precies, fietsers (en ik) werden er langs gelaten door een aardige juffrouw, die daar ook bleef staan.

Hebben we het over een doorgang nabij ingang OOST2?
Je zou daar permanent door moeten kunnen.
Staat de aardige juffrouw en zaterdag weer?

Delfzijl/Cambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op september 04, 2025, 19:03:10
Hebben we het over een doorgang nabij ingang OOST2?
Je zou daar permanent door moeten kunnen.
Staat de aardige juffrouw en zaterdag weer?
Nee we hebben het over een klein hek bij de fietsenstalling bij Zuid-West, waar je anders helemaal langs Noord moest lopen om over de Slauerhoffbrug te komen, nu kom je daar direct uit (bij de uitgang van het uitvak)

Het was een lekker ding, maar ik ben een oude man dus iedereen onder de 50 vind ik een lekker ding  :proost
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur


wiekie1969

Ik verwacht een mooie pot morgen, met een Cambuur dat gas gaat geven. Kom aan.

Bankzitter

We liggen morgen 2 wedstrijden voor op oa Almere, ADO en De Graafschap... lekker zooitje altijd die KKD  :_schater

Altijd een clich? om te zeggen dat het een belangrijke wedstrijd is, maar we kunnen een tikkie geven en een gaatje slaan met de achtervolgers.

papier

Citaat van: Bankzitter op september 05, 2025, 09:32:52
We liggen morgen 2 wedstrijden voor op oa Almere, ADO en De Graafschap... lekker zooitje altijd die KKD  :_schater

Altijd een clich? om te zeggen dat het een belangrijke wedstrijd is, maar we kunnen een tikkie geven en een gaatje slaan met de achtervolgers.

Graafschap 1, zij spelen vanavond tegen Emmen

Bankzitter

aah, klopt.. maar goed zou lekker zijn als we blijven winnen en hoog op de ranglijst blijven.
Al kan het ook een nadeel zijn als een achtervolger bijvoorbeeld weet hoeveel goals ze moeten maken om op doelsaldo een periode te pakken. Het kan ook nooit 's normaal in de KKD.


Bernardo

Zelfde opstelling als tegen VVV, nog geen Binder bij de selectie

hobbes

Citaat van: Bankzitter op september 05, 2025, 12:29:30
aah, klopt.. maar goed zou lekker zijn als we blijven winnen en hoog op de ranglijst blijven.
Al kan het ook een nadeel zijn als een achtervolger bijvoorbeeld weet hoeveel goals ze moeten maken om op doelsaldo een periode te pakken. Het kan ook nooit 's normaal in de KKD.

De eerste periode wordt waarschijnlijk pas in december beslist door de terugkomst van Vitesse.

Bankzitter

Daar ben ik ook bang voor, tenzij we 4 punten voorliggen... alles maar winnen dus vanaf nu  |:)

Noordcambuur

Oosttribune en zuidtribune zijn nog heel veel kaarten verkrijgbaar valt mij nog tegen dat het nog niet vol is .
Zaterdagavond 20:00 mooie dag en tijdstip?..

Ik heb idee dat mensen zijn die het stadion wel gezien hebben.

De Gast

Citaat van: Bernardo op september 05, 2025, 13:18:56
Zelfde opstelling als tegen VVV, nog geen Binder bij de selectie

Ze trappen even wat op de rem met hem aldus Henk. Ik krijg meerdere deja vu's..  :|

Stanley

Citaat van: Noordcambuur op september 05, 2025, 15:14:06
Oosttribune en zuidtribune zijn nog heel veel kaarten verkrijgbaar valt mij nog tegen dat het nog niet vol is .
Zaterdagavond 20:00 mooie dag en tijdstip?..

Ik heb idee dat mensen zijn die het stadion wel gezien hebben.
Wedstrijd is te zien op het open kanaal wat veel toeschouwers kost. Cambuur krijgt hier extra geld voor?