Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Is er geen optie tot koop?

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op september 23, 2025, 08:30:55
Is er geen optie tot koop?
eerste pagina lezen van Ferrah.

mark1989

Citaat van: zeewolde op september 23, 2025, 08:30:55
Is er geen optie tot koop?

Nee is niet te koop. Daarom moet je ook niet te veel spelers huren. Maar dit was eentje van de buitencategorie dus ik snap de keuze wel.

Poetser

Citaat van: SCC op augustus 21, 2025, 11:18:20
Welkom. Hopelijk laat hij mooie dingen zien.

Persoonlijk had ik graag een vleugelspeler met diepgang gezien, op basis van de beelden lijkt het me meer een type dat in de bal komt en dus ook weer naar binnen trekt.

En dat mag hij van mij het hele jaar blijven doen  :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 12:42:58
eerst zien en dan geloven?. :)
En heeft hij je wat kunnen overtuigen? ;)

hobbes

Citaat van: zeewolde op september 23, 2025, 08:30:55
Is er geen optie tot koop?

Kon, maar de koopsom was zo hoog dat Cambuur die toch nooit kon betalen.

Noordcambuur


oost

Citaat van: hobbes op september 23, 2025, 09:21:30
Kon, maar de koopsom was zo hoog dat Cambuur die toch nooit kon betalen.

Dood zonde ik heb natuurlijk geen idee hoeveel ze dan hadden moeten betalen maar ik denk dat wanneer 1 van de rente trekkers hier aan mee had willen betalen dan we die transfer som makkelijk hadden terug verdiend. Ik kan mij bijna niet meer herinneren hoelang het geleden is dat wij zo"n klasbak op de vleugel hadden. Laatste is denk ik Rusnak

Specuveter

Als we huur met optie koop hadden gedaan praat je over een miljoen bedrag wat ik heb begrepen

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 23, 2025, 12:27:20
Als we huur met optie koop hadden gedaan praat je over een miljoen bedrag wat ik heb begrepen
nou Pieter kopen en dan later weer verkopen hoe snel kun je verdienen  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2025, 12:43:18
nou Pieter kopen en dan later weer verkopen hoe snel kun je verdienen  :y
Dat recht hebben we juist niet, nu wordt het vrije markt of blijven bij zijn club
Henk, held, bedankt

mark1989

Bij dit soort huurconstructies is een koopoptie niet mogelijk. Gewoon omdat de club hier geen behoefte aan heeft. Zij verhuren hem om juist om ervaring op te laten doen zodat hij volgend jaar daar verder kan groeien of ze hem kunnen verkopen voor de hoofdprijs.
Dus als Cambuur hem zou willen kopen betaal je gewoon de hoofdprijs. En dat is gewoon geen optie voor Cambuur en past ook niet in het beleid. Daarbij is er ook geen geld voor deze speler is meer dan 2 mln waard.




Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op september 23, 2025, 13:24:02
Bij dit soort huurconstructies is een koopoptie niet mogelijk. Gewoon omdat de club hier geen behoefte aan heeft. Zij verhuren hem om juist om ervaring op te laten doen zodat hij volgend jaar daar verder kan groeien of ze hem kunnen verkopen voor de hoofdprijs.
Dus als Cambuur hem zou willen kopen betaal je gewoon de hoofdprijs. En dat is gewoon geen optie voor Cambuur en past ook niet in het beleid. Daarbij is er ook geen geld voor deze speler is meer dan 2 mln waard.
Verhaal van jou klopt niet volgens de LC was er een koop optie voor een miljoenenbedrag daar kan en kon cambuur niet aan voldoen

oost

Citaat van: Oud Cambuur op september 23, 2025, 19:09:47
Verhaal van jou klopt niet volgens de LC was er een koop optie voor een miljoenenbedrag daar kan en kon cambuur niet aan voldoen

Als het om miljoenen gaat 3 of 4 is het inderdaad logisch dat je niet  betaald. In de kkd verkoop je ook nooit spelers voor 5 of 8 miljoen.

Maar laten we dan maar genieten dat hij een jaartje voor ons speelt  |:)