Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Citaat van: Specuveter op januari 18, 2026, 15:22:54
Stam was bij ons rechts Back toch?

Begon als rechtsback maar werd pas echt goed toen, ik meen Korbach, hem als centrale verdediger opstelde. Cambuur had in die tijd de bijnaam Stambuur.

Bankzitter

Stam had als CV ook wedstrijden waarin hij alle duels van zijn spits won. Stam had wel langer nodig , Baouf is jonger.

Arno A

Ten Hag heeft snoeiharde Marokkaanse verdediger in beeld

Isma?l Baouf is in beeld bij FC Twente. Dat bevestigt Hans Kraay jr. vandaag aan tafel bij Goedemorgen Eredivisie. De 19-jarige centrale verdediger werd afgelopen zomer door sc Cambuur overgenomen uit de jeugdopleiding van de Belgische topclub RSC Anderlecht. Hij tekende een contract tot medio 2028, plus een optie voor nog een extra jaar. In zijn eerste seizoen bij Cambuur maakt hij indruk en dat is zowel Kraay jr. als FC Twente niet ontgaan.

Lore

Citaat van: Specuveter op januari 18, 2026, 15:22:54
Stam was bij ons rechts Back toch?

En ouder en toen nog niet zo goed als hij zou worden

Poetser

Citaat van: Arno A op januari 18, 2026, 17:16:53
Ten Hag heeft snoeiharde Marokkaanse verdediger in beeld

Isma?l Baouf is in beeld bij FC Twente. Dat bevestigt Hans Kraay jr. vandaag aan tafel bij Goedemorgen Eredivisie. De 19-jarige centrale verdediger werd afgelopen zomer door sc Cambuur overgenomen uit de jeugdopleiding van de Belgische topclub RSC Anderlecht. Hij tekende een contract tot medio 2028, plus een optie voor nog een extra jaar. In zijn eerste seizoen bij Cambuur maakt hij indruk en dat is zowel Kraay jr. als FC Twente niet ontgaan.

Heb niet het idee dat Baouf op Twente zit wachten.

michello

Vraag me ook af of die kunnen opbieden tegen de groten. Clubs als Twente hadden hem bij Anderlecht moeten oppikken en zijn nu te laat.

sunderland

Citaat van: Lowieke op januari 18, 2026, 15:18:31
Wel jammer dat je Jaap Stam nooit hebt zien spelen.
wat denk jezelf. Kom al 45 jaar. Stam begon op de rechtsback daarna centraal.

Lowieke

Citaat van: sunderland op januari 18, 2026, 19:25:38
wat denk jezelf. Kom al 45 jaar. Stam begon op de rechtsback daarna centraal.
Dat is precies wat ik zei.

Arno A

Beide prima spelers Baouf en Stam. Het is maar net wie je hebt zien spelen. Ik bedoel mijn vader had het regelmatig over Hampie Bakker. Die woonde toevallig ook bij mijn vader in de straat. Bakker speelde ook lang voor mijn tijd. Mijn herinnering gaat ook maar terug tot 1977. MVV thuis. Dat blijft je bij. Uiteraard samen met mijn vader.

Maar goed Baouf zal nu het seizoen wel afmaken hier. Er zullen vast wel een aantal clubs  belangstelling hebben getoond . Maar ja hij zal vast wel een paar miljoen moeten opbrengen. Gelukkig blijven hij en anderen hier nog te bewonderen!


PePe

Pas als de window gesloten is, dan weet je het zeker dat Baouf hier het seizoen af gaat maken.
Gisteravond veel twitter berichten/geruchten uit Frankrijk (Saint-?tienne)

michello

Even stemmen op hogere marktwaarde allen! Hoeft geen aanmelding voor nodig te zijn, alle beetjes helpen en kleine moeite:

https://www.transfermarkt.nl/ismael-baouf/profil/spieler/961050

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op januari 29, 2026, 11:43:50
Pas als de window gesloten is, dan weet je het zeker dat Baouf hier het seizoen af gaat maken.
Gisteravond veel twitter berichten/geruchten uit Frankrijk (Saint-?tienne)
Jij denkt dus dat de afspraken tussen Cambuur en het kamp Baouf voor Jan met de korte achternaam zijn gemaakt, en je gelooft geruchten?

PePe

Citaat van: Derkx R.H. op januari 29, 2026, 12:41:40
Jij denkt dus dat de afspraken tussen Cambuur en het kamp Baouf voor Jan met de korte achternaam zijn gemaakt, en je gelooft geruchten?

Ja inderdaad, als er een niet te weigeren bod komt, vervallen veel afspraken.

Derkx R.H.

#643

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op januari 29, 2026, 12:41:40
Jij denkt dus dat de afspraken tussen Cambuur en het kamp Baouf voor Jan met de korte achternaam zijn gemaakt, en je gelooft geruchten?
weet niet of de geruchten kloppen. Wat ik wel 100% weet dat geld de baas is. Afspraken zeggen helemaal niks als er een gigantisch bod komt wat voor Cambuur en Baoef niet te weigeren is