Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Nog rustig op de transfermarkt? Lille wordt nog steeds genoemd. Binnenlandse transfer wordt  m nu niet denk ik. Of Ten Hag gaat nog wat doen?  Maar die begint officieel pas op 1feb. 

wiekie1969

Wat een ongelooflijke topper.  _O_ _O_ _O_ _O_

Galdiano

Citaat van: Arno A op januari 09, 2026, 11:49:27
Nog rustig op de transfermarkt? Lille wordt nog steeds genoemd. Binnenlandse transfer wordt  m nu niet denk ik. Of Ten Hag gaat nog wat doen?  Maar die begint officieel pas op 1feb.

Baouf blijft sowieso aldus Henk bij ESPN.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2026, 00:02:10
Baouf blijft sowieso aldus Henk bij ESPN.
Dat was toch al lang en breed bekend, Sj?strand voor geldt hetzelfde net als de andere eerste 16 selectiespelers... Alleen niet spelende spelers(en Souren) mogen vertrekken, alles voor promotie. 5 jaar eredivisie en we zijn grotendeels uit de financi?le problemen...

De Gast

5 jaar. Dat is een behoorlijke tijd. Dat is ons nog nooit gelukt.

Zouden ze Baouf tegen geen enkele prijs willen verkopen? De club moet wel. Puur om de prijs op te drijven lijkt me.


Bankzitter

Als je nu verkoopt gooi je juist enorm veel geld weg. De markt ligt praktisch stil. Na het WK gaan de grote clubs zich roeren en begint de gekte op de transfermarkt. Daar moet je op wachten.

En als er echt een goede club komt, dan is het niet uitgesloten dat je nog een seizoen gaat huren.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op januari 17, 2026, 09:39:27
Als je nu verkoopt gooi je juist enorm veel geld weg. De markt ligt praktisch stil. Na het WK gaan de grote clubs zich roeren en begint de gekte op de transfermarkt. Daar moet je op wachten.

En als er echt een goede club komt, dan is het niet uitgesloten dat je nog een seizoen gaat huren.

Eens. Baouf zie ik wel meegaan naar het WK als hij zo blijft spelen. Dan zijn we binnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

En ook als hij niet gaat... de markt slaat altijd op hol na een WK.

michello

Mooiste scenario, verkopen voor 4/5 miljoen aan Dortmund bijvoorbeeld en met ons nog een jaar de eredivisie in (huur)

Specuveter

Kraay was gisteren weer lyrisch over hem.
PSV schijnt voor hem in de Markt te zijn.

Beul B

De zaakwaarnemer is de broer van de trainer van Bayern Munchen. 1 en 1 = 2????

Gasgeve

Citaat van: Beul B op januari 17, 2026, 10:52:10
De zaakwaarnemer is de broer van de trainer van Bayern Munchen. 1 en 1 = 2????
Zou echt geweldig zijn dat een absolute topclub hem oppikt als buitenkansje voor 5 miljoen. Dan is de kans ook groter dat ze hem nog een jaar bij ons willen stallen in de Eredivisie.

sunderland

We wisten het al, maar als je ook in deze topwedstrijd de beste van het veld bent?
Kom al heel lang bij Cambuur maar dit is de beste centrale verdediger die ik hier heb gezien. Niet normaal

Lowieke

Citaat van: sunderland op januari 17, 2026, 12:54:39
We wisten het al, maar als je ook in deze topwedstrijd de beste van het veld bent?
Kom al heel lang bij Cambuur maar dit is de beste centrale verdediger die ik hier heb gezien. Niet normaal

Wel jammer dat je Jaap Stam nooit hebt zien spelen.

Specuveter

Citaat van: Lowieke op januari 18, 2026, 15:18:31
Wel jammer dat je Jaap Stam nooit hebt zien spelen.
Stam was bij ons rechts Back toch?