Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2026, 11:33:40
Doe maar lekker een onbekende naam uit het buitenland zoals baouf of sjostrand of ferrah of Binder, alle vertrouwen in de scouting
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

#661
75 % voltreffers daar doe.ik het voor _O_

Maar wel vreemd inderdaad dat ze hem.als eerste 'aanwinst' binnenhaalden
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2026, 14:30:02
75 % voltreffers daar doe.ik het voor _O_

Maar wel vreemd inderdaad dat ze hem.als eerste 'aanwinst' binnenhaalden
en Amofa dan

PePe

Scouting en spitsen dit kan beter! (Gokken nog teveel op een koopje?)

Derkx R.H.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op januari 31, 2026, 17:14:04
Mulders ook prima..

Ik had het over buitenlandse aanwinsten, helemaal eens met jullie :proost
Henk, held, bedankt

Stiens

Citaat van: PePe op januari 31, 2026, 15:38:07
Scouting en spitsen dit kan beter! (Gokken nog teveel op een koopje?)

Een spits is nou eenmaal vaak de duurste positie in een elftal. Alles moet echt 100% kloppen (en het liefst een bewezen doelpuntenmaker) wil je daar echt een zak geld aan uitgeven. Helaas hebben wij niet zoveel zakken geld  :D

Josli

Het is soms ook niet te voorspellen. Milan Smit kreeg eigenlijk toevallig de kans en schoot er een paar in. Het kan ook best zijn dat we anders nooit iets van hem hadden gehoord en dat hij nu bij Harkemase Boys had gespeeld. Ik ben ook helemaal niet zo negatief over Binder. Wij spelen ook gewoon heel moeilijk voetbal voor een spits.

zeewolde

Citaat van: Josli op januari 31, 2026, 23:25:25
Het is soms ook niet te voorspellen. Milan Smit kreeg eigenlijk toevallig de kans en schoot er een paar in. Het kan ook best zijn dat we anders nooit iets van hem hadden gehoord en dat hij nu bij Harkemase Boys had gespeeld. Ik ben ook helemaal niet zo negatief over Binder. Wij spelen ook gewoon heel moeilijk voetbal voor een spits.
En ik ben niet negatief over Kian Visser. Wordt hier afgekraakt, maar mag steeds maar 10 minuten meespelen...

Geef heem eens een paar keer 30-45 minuten.

Scc0511

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2026, 23:33:00
En ik ben niet negatief over Kian Visser. Wordt hier afgekraakt, maar mag steeds maar 10 minuten meespelen...

Geef heem eens een paar keer 30-45 minuten.

Prima kerel maar kan het niveau lang niet aan. Zie je helaas aan alles

Noordcambuur

Heerlijk Baouf 5 doelpunten  w:)

michello

Gaat serieus kans maken om mee te gaan naar het WK. Is het niet vanwege z?n verdedigende kwaliteiten, dan wel als extra stormram als dat nodig is.
Nog 14 potten te gaan en nu al 5 goals. Ik ben benieuwd wat het record is bij ons van een verdediger qua aantal doelpunten in een seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 16, 2026, 22:32:14
Gaat serieus kans maken om mee te gaan naar het WK. Is het niet vanwege z?n verdedigende kwaliteiten, dan wel als extra stormram als dat nodig is.
Nog 14 potten te gaan en nu al 5 goals. Ik ben benieuwd wat het record is bij ons van een verdediger qua aantal doelpunten in een seizoen.
er is een keer een verdediger geweest van Steenvoorden  :?

michello

Koen Brack heeft het record met 7 goals in een seizoen. Moet kunnen.  :proost

Yellow Army

Area 58