Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 11, 2025, 11:12:15
700.000 dan kan ie beter nog ff aan de Afrika cup meedoen

Dat is de waarde volgens transfermarkt.

michello

Lille is qua budget groter dan Ajax. We hebben daarbij al goede contacten met ze, dus dit zou misschien (ook sportief qua stap voor Baouf en financieel voor ons op mogelijke doorverkoop) de perfecte club zijn. Misschien zouden we hem zelfs nog wel een half jaar kunnen huren?

NRG

Citaat van: Lore op december 11, 2025, 11:30:32
Dat is de waarde volgens transfermarkt.


Ik neem toch aan dat Cambuur hem voor dat bedrag niet laat gaan.

Lore

Citaat van: NRG op december 11, 2025, 12:16:09

Ik neem toch aan dat Cambuur hem voor dat bedrag niet laat gaan.

Nooit! Dat zou echt lachwekkend zijn

Huizen

Geen paniek. Jongen ligt jaren vast. Lambooij is slimme kerel en Cambuur heeft geldnood.

Wij krijgen minimaal 2 miljoen voor hem. Zelf hoop ik eerder 4 of 5.

SCC |:)

Zuid1991

Citaat van: Bussum op december 11, 2025, 12:44:34
Geen paniek. Jongen ligt jaren vast. Lambooij is slimme kerel en Cambuur heeft geldnood.

Wij krijgen minimaal 2 miljoen voor hem. Zelf hoop ik eerder 4 of 5.

SCC |:)

Eens.

Bovendien staat in het artikel dat Baoeuf een principeakkoord heeft met die club maar dat betekent (nog lang) niet dat er een akkoord is met Cambuur.

Lore

Citaat van: Bussum op december 11, 2025, 12:44:34
Geen paniek. Jongen ligt jaren vast. Lambooij is slimme kerel en Cambuur heeft geldnood.

Wij krijgen minimaal 2 miljoen voor hem. Zelf hoop ik eerder 4 of 5.

SCC |:)

Tsjah, 4 of 5 lijkt mij niet realtisch, maar hopen kan altijd. Recordtransfer is Pauwels met 1,6 miljoen. In de KKD zijn transfers boven de 2 miljoen een uitzondering. Laat dit dan maar de uitzondering op de uitzondering zijn!

Lore

Citaat van: Zuid1991 op december 11, 2025, 12:59:30
Eens.

Bovendien staat in het artikel dat Baoeuf een principeakkoord heeft met die club maar dat betekent (nog lang) niet dat er een akkoord is met Cambuur.

Er staat volgens mij dat hij een principe bij zijn zaakwaarnemer voor league 1 heeft gegeven. Als ik de regel juiste ken, mag hij nog niet spreken met een andere club. Dus zal Lille zich eerst moeten melden bij  Cambuur. Wat ze nu hebben gedaan is de voorwaarden van Cambuur opgevraagd, maar hij heeft nog geen
principe overeenkomst met een specifieke club

PePe

Citaat van: Lore op december 11, 2025, 13:06:20
Tsjah, 4 of 5 lijkt mij niet realtisch, maar hopen kan altijd. Recordtransfer is Pauwels met 1,6 miljoen. In de KKD zijn transfers boven de 2 miljoen een uitzondering. Laat dit dan maar de uitzondering op de uitzondering zijn!

Met zoveel publiciteit en belangstelling, is er volgens mij een nieuwe uitzondering mogelijk.

Huizen

Citaat van: PePe op december 11, 2025, 13:30:38
Met zoveel publiciteit en belangstelling, is er volgens mij een nieuwe uitzondering mogelijk.

Dus dat! Cambuur krijgt niet vaak een wereldkampioen  |:)

Zuid1991

Citaat van: Lore op december 11, 2025, 13:08:00
Er staat volgens mij dat hij een principe bij zijn zaakwaarnemer voor league 1 heeft gegeven. Als ik de regel juiste ken, mag hij nog niet spreken met een andere club. Dus zal Lille zich eerst moeten melden bij  Cambuur. Wat ze nu hebben gedaan is de voorwaarden van Cambuur opgevraagd, maar hij heeft nog geen
principe overeenkomst met een specifieke club
:thumbsup

Bankzitter

Hij is erg goed, met name voor zijn leeftijd. Voordeel is dat meerdere clubs hem willen, dus dan wordt het toch opbieden.
En denk dat er best een grote kans is dat alle partijen ook wel inzien dat seizoen afmaken op huurbasis een betere voetballer van hem maakt.

Lore

Citaat van: PePe op december 11, 2025, 13:30:38
Met zoveel publiciteit en belangstelling, is er volgens mij een nieuwe uitzondering mogelijk.

Ik teken er voor!!!

Arno A


wiekie1969

Cambuur wil promoveren dus ik neem aan dat hij dit seizoen nog bij Cambuur afmaakt. Die 700.000 euro is een lachertje. Lambooij  kan voor hem vragen wat hun wil. Minimaal 5 miljoen.