Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het ligt er ook aan wat Baouf zelf wil, maar spelen om een prijs voor een goed gevuld stadion is prima voor zijn ontwikkeling.

Yellow Army

Als Baouf een transfer kan maken waar hij een miljoen kan verdienen ipv een ton(?) hier, dan lijkt het wel duidelijk wat Baouf zelf wil
Area 58

Sakas

Citaat van: mark1989 op november 21, 2025, 16:34:00
NIet verkopen in de winter. Als Cambuur dit jaar bij de eerste 2 eindigt kun je hem in de zomer voor een mega bedrag verkopen. En hij kan mooi dit seizoen afmaken.
Natuurlijk zou er een bod kunnen komen die we niet kunnen weigeren. Maar die ligt wel erg hoog.

En dan in januari een blessure oplopen waar hij 1 jaar mee moet revalideren. En vervolgens maar afwachten wat er gaat gebeuren. Ik denk bij een goed bod (geen idee hoe hoog) strik erom en bedankt voor de sponsoring. Met clubs als Ajax Feyenoord bayer M?nchen Lille en dergelijke komt er echt wel een goed bod op tafel deze winter. Die is echt niet houdbaar voor ons.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op november 21, 2025, 16:34:00
NIet verkopen in de winter. Als Cambuur dit jaar bij de eerste 2 eindigt kun je hem in de zomer voor een mega bedrag verkopen. En hij kan mooi dit seizoen afmaken.
Natuurlijk zou er een bod kunnen komen die we niet kunnen weigeren. Maar die ligt wel erg hoog.
en weet jij wat kan Cambuur krijgen in de winterstop verkoop of dat we hem verkopen in de zomerstop verkopen.

Bens

Het is te hopen dat Lambooij al opzoek is naar een verdediger, mocht Baouf in de winter toch vertrekken.

EdsjeSCC

Citaat van: Bens op november 21, 2025, 20:54:44
Het is te hopen dat Lambooij al opzoek is naar een verdediger, mocht Baouf in de winter toch vertrekken.

Die heeft de volgenden al lang op een lijstje, net als een nieuwe linksbuiten

michello

#426
Dijk van een pot.

Noordcambuur


justremco


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Tackle was hard maar fair. En die bal of van de Sande lijkt toch ook bewust en niet een wilde trap.
Opnieuw een uitstekende wedstrijd.

Specuveter

Van genoten vanavond
Wat een bikkel
Warming up gezien?
Iedereen met lange mouwen, handschoenen
Hij in een t shirt. Zegt genoeg!!

Harry L.

 _O_, ik hoop dat hij het seizoen bij ons af maakt, maar vrees er voor. Het lijkt me ook onmogelijk om in de winter een vervanger te vinden die ook maar in de buurt van hem komt. En ook al is het nog te vroeg, het gaat hier wel om directe promotie.

Vlampiep

Heb het vergelijk met De Ligt gemaakt en dan is hij niet minder dan De Ligt in zijnAjax periode, wat een baas is dit.

Noordcambuur

Hoe er maar voorzichtig rekening mee dat deze jongen vertrekt in de winterstop.