Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

oost

Hopelijk zien we deze man niet komende vrijdag voor het laatst in het cambuur shirt spelen
Wat is hij ongelofelijk goed zeg _O_

wiekie1969

1 vd beste spelers in de Cambuur historie. Geniet van deze jongen nu het nog kan.

Johan-12

Die jongen verdient wel "eigen " liedje....kan prima op hetzelfde als Saibari bij PSV.

Alles beter dan constant dat anti dkv gedoe, met die ziekte er in  :zucht

PePe

Als je de reacties op X ook leest over Baouf en LOSC? (ik heb m'n bedenkingen)

hobbes

Citaat van: Johan-12 op december 13, 2025, 20:40:52
Die jongen verdient wel "eigen " liedje....kan prima op hetzelfde als Saibari bij PSV.

Alles beter dan constant dat anti dkv gedoe, met die ziekte er in  :zucht

Baouf, there he is


Harry L.

Kan ook gewoon op het liedje van Vincent van der voort. Kent iedereen

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 13, 2025, 16:28:55
1 vd beste spelers in de Cambuur historie. Geniet van deze jongen nu het nog kan.
wat weest dou der nou van juh

Lore

Citaat van: PePe op december 15, 2025, 12:01:11
Als je de reacties op X ook leest over Baouf en LOSC? (ik heb m'n bedenkingen)

Wat zeggen ze dan?

PePe



Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oebieman

#491
Sinds vandaag is zijn marktwaarde op Transfermarkt.nl geupdate naar 1,4 miljoen.
Denk niet dat we eerder iemand met zo'n waarde in de selectie hebben gehad.

Derkx R.H.

#492
Citaat van: Oebieman op december 16, 2025, 10:53:12
Sinds vandaag is zijn marktwaarde op Transfermarkt.nl geupdate naar 1,4 miljoen.
Denk niet dat we eerder iemand met zo'n waarde in de selectie hebben gehad.
Hier kan je wel eens gelijk in hebben, zijn meer spelers die gestegen zijn in waarde, alleen Binder is iets gezakt in waarde...

EDIT: Felix Mambimbi had een hogere waarde, en of dat terecht was laat ik maar in het midden...

michello

Ik denk dat als hij blijft en zo blijft presteren in de zomer boven de 2 miljoen uitkomt en als we promoveren zal er zeker 25% bij op komen. We zijn gezegend met zo?n lang contract, dat is letterlijk goud waard! Sandor kan wel eens gelijk gaan krijgen..Fingers crossed!

Oebieman

Citaat van: michello op december 16, 2025, 12:01:46
Ik denk dat als hij blijft en zo blijft presteren in de zomer boven de 2 miljoen uitkomt en als we promoveren zal er zeker 25% bij op komen. We zijn gezegend met zo?n lang contract, dat is letterlijk goud waard! Sandor kan wel eens gelijk gaan krijgen..Fingers crossed!

Ik kan het me bijna niet voorstellen dat Sandor gelijk krijgt daarin. Die benoemde 5 a 6 miljoen geloof ik?
Vooral als je ziet dat de hoogste uitgaande transfers in de KKD Mickey van der Ven is voor 3,5 miljoen.
Er staat nu wel overal dat het 8,5 miljoen is, maar dat komt door de latere doorverkoop. Wat ook bij Baouf natuurlijk nog belangrijk kan gaan zijn.
Daarna is een Driouch voor 3,5 miljoen gegaan (die feitelijk vanuit een eredivisie seizoen kwam, want degradatie) en Cedric Hateboer van Excelsior ging bijvoorbeeld maar voor 2,1 miljoen.

Een bod van 2,5 tot 3 miljoen lijkt me dan ook bijna niet te weigeren, met natuurlijk doorverkoopclausule voor eventuele latere winsten.