Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Bob Paisley

Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2025, 11:36:41
Bier is even duur/goedkoop toch? Vorig seizoen 3 euro voor een 250ml beker en nu 6 euro voor een halve liter

Het is 0,4 liter   Kijk maar op de beker

Huizen

Volgens mij mag Gang van Zaken na deze wedstrijd nog een flinke evaluatie ronde houden.

- Personeel wist zich geen raad met de munten
- Er waren op Oost al flink wat bierrapers bezig die dachten dat ze 1,50 per ingeleverd bekertje konden verdienen
- De bekers zijn fraude gevoelig (standaard plastic)
- Veel mensen kregen 1e rondje gratis i.p.v. 2e
- Weinig of geen (?) inleverpunten voor je lege flesje/beker

Daar mag nog een vergadering over gehouden worden. Overigens is 5,50 (en 7 euro inclusief statiegeld) voor een flesje Cola wel echt aan de hoge kant.

Klaasre1974

Dus op een flesje drinken zit 1.50 statiegeld en je bent dus verplicht om die in te leveren in het stadion ipv in een supermarkt

justremco

Volgens mij zit er op het flesje ?maar? 0,15 cent maar ik kan het mis hebben. Zijn exact dezelfde flesjes als in de supermarkt

El FLaco

We kunnen wel constateren dat het achterin meer dan goed zit

Backs prima
Centraal Baouf & Amofa meer dan goed voor ons

Huizen

Met de blauwe munt is de plastic beker gratis (normaal ? 1,50 statiegeld)

In het stadion dus 1,50.

40 bekers verzamelen is 60 euro  :devil

hobbes

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:00:09
Met de blauwe munt is de plastic beker gratis (normaal ? 1,50 statiegeld)

In het stadion dus 1,50.

40 bekers verzamelen is 60 euro  :devil

Of even langs de Makro rijden

Noordcambuur

3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers,Amofa en Jansen  |:)

Drumfather SCC

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2025, 15:28:05
3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers

Baouf,Amofa en Jansen  |:)

Even aangepast op de werkelijkheid

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2025, 15:28:05
3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers,Amofa en Jansen  |:)

Amofa eens, wat een sterkte wedstrijd
Jansen was prima, maar ook niet zo heel erg onderscheidend toch? Daarvoor was Oss niet goed genoeg
Diemers, genoeg over gezegd.

Maar met drie spelers in het elftal van de week gaan ze nog denken dat het een hele goede westrijd was,

Specuveter

Lekker dan...3 spelers in elftal vd week
Gaan ze inderdaad weer naast hun schoenen lopen
Word weer een kansloze nederlaag tegen Jong Az :_schater

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 19, 2025, 15:56:48
Lekker dan...3 spelers in elftal vd week
Gaan ze inderdaad weer naast hun schoenen lopen
Word weer een kansloze nederlaag tegen Jong Az :_schater
dat gebeurt idd dan altijd. Dusss geen winst kunnen we al invullen