Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rik Mulders

Gestart door Stiens, juli 23, 2025, 10:15:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Eewal op juli 23, 2025, 17:34:20
en toch zul jij in ieder geval voor een deel begrijpen wat ik bedoel  8)

Zeker! Maar vorig seizoen was ik eigenlijk  tevreden. Wij zijn tien plekken hoger ge?indigd en deden tot het einde mee. Na zo?n slecht seizoen kan je toch niet verwachten dat alles gelijk goed is? Dat kost een aantal transferperiodes

Eewal

Citaat van: Lore op juli 23, 2025, 19:34:15
Zeker! Maar vorig seizoen was ik eigenlijk  tevreden. Wij zijn tien plekken hoger ge?indigd en deden tot het einde mee. Na zo?n slecht seizoen kan je toch niet verwachten dat alles gelijk goed is? Dat kost een aantal transferperiodes
van mij hoeft ook niet goed, spektakel en goed zijn geen synoniemen. Verder heb je gelijk, hopelijk een mooi jaar voor de boeg

Lore

Wat vind je van de aankopen dit jaar? Hoe verhoud het voor je tot vorig seizoen?

Eewal

Citaat van: Lore op juli 23, 2025, 19:50:08
Wat vind je van de aankopen dit jaar? Hoe verhoud het voor je tot vorig seizoen?
achterhoede meer voetbal. De jaren met vd laan en leeuwin waren fantastisch. Af en toe inschuiven etc, hopelijk zien we dat weer eens terug. Voorhoede blijft afwachten, niet overtuigd. Middenveld zal beter functioneren met goede achterhoede.

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 23, 2025, 19:50:08
Wat vind je van de aankopen dit jaar? Hoe verhoud het voor je tot vorig seizoen?
Kun je pas vanaf 2 september een oordeel over vellen als de transferperiode erop zit.En er een paar wedstrijden zijn gespeeld

Proppie

Citaat van: Oud Cambuur op juli 23, 2025, 20:15:15
Kun je pas vanaf 2 september een oordeel over vellen als de transferperiode erop zit.En er een paar wedstrijden zijn gespeeld
Echt niet. De meesten op dit forum zien het al na 30 minuten voetbal of een training waar spelers een paar minuten te laat komen.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juli 23, 2025, 20:15:15
Kun je pas vanaf 2 september een oordeel over vellen als de transferperiode erop zit.En er een paar wedstrijden zijn gespeeld

Nou, over de aankopen kan je tot nu toe wel een mening hebben. Die zullen niet verkocht worden? De selectie ben ik met je eens, dat is nog even afwachten?

papier

Citaat van: Proppie op juli 23, 2025, 20:41:37
Echt niet. De meesten op dit forum zien het al na 30 minuten voetbal of een training waar spelers een paar minuten te laat komen.

Een beetje kenner kan de kwaliteiten wel beoordelen obv de uitstraling van een speler op google images.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Proppie op juli 23, 2025, 20:41:37
een training waar spelers een paar minuten te laat komen.

Als dat klopt (en als dat geregeld gebeurt) vind ik dat wel triestig trouwens. Stukje discipline.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delamere

Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:19:46
Machtig interview gezien. Geen poeha en zijn eigen club niet vergeten.
Welkom  |:)
Maakte in dat interview idd een uitstekende indruk!

moodygrunn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 23, 2025, 21:21:50
Als dat klopt (en als dat geregeld gebeurt) vind ik dat wel triestig trouwens. Stukje discipline.
Is wmb reden ook 2 weken met het 2e mee te trainen
In Henk en Sandor we trust

SCCRulez


mark1989

Weet iemand welk bedrag als afkoopsom is betaald? Op transfermarkt staat marktwaarde 450.000, maar lijkt me niet dat Cambuur dat minder betaald heeft.

TheDutchman

Ik had gehoord iets van 2 ton maar durf het niet zeker te zeggen

mark1989

Citaat van: TheDutchman op juli 24, 2025, 11:16:55
Ik had gehoord iets van 2 ton maar durf het niet zeker te zeggen

Dat zal het wel ongeveer zijn. Met een goede doorverkoop regeling. Klinkt als een goede deal.