Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rik Mulders

Gestart door Stiens, juli 23, 2025, 10:15:30

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

RIK MULDERS NIEUWE RECHTSBACK SC CAMBUUR

Vandaag sluit een nieuwe rechtsback aan bij de selectie van Henk de Jong. Het is Rik Mulders die per direct overkomt van FC Den Bosch en zijn handtekening heeft gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen.

De 24-jarige Mulders kwam deze Play-Offs in alle vier de wedstrijden van de Bosschenaren in actie en speelde al ruim 150 wedstrijden in het betaald voetbal (vier doelpunten, tien assists). Dat deed hij allemaal voor FC Den Bosch en dat is niet toevallig de club waar hij ook zijn (jeugd)opleiding genoot.

Technisch manager Lars Lambooij over de komst van Mulders: ?We hebben Rik natuurlijk meerdere keren zien spelen en steevast was de conclusie dat hij goed bij ons en onze manier van spelen zou passen. Hij is namelijk vaardig aan de bal, al redelijk ervaren, kan met zijn loopvermogen de aanvallers ondersteunen en staat verdedigend ook zijn mannetje.?

Welkom bij de club en veel succes, Rik!


Galdiano

Welkom!  |:)

Ik heb zelf geen beeld bij hem. Hield hij Pauwels wat in toom afgelopen seizoen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik zie onder het FB dat Den Bosch supporters ons feliciteren met een ?topper?.
Aardig ervaren opvolger van Mercera.

Bernardo

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2025, 10:36:08
Welkom!  |:)

Ik heb zelf geen beeld bij hem. Hield hij Pauwels wat in toom afgelopen seizoen?

Heeft alleen tegen ons in de PO gespeeld, andere 2 wedstrijden gemist

Tanjajeah


Het moet natuurlijk nog blijken, maar op het eerste gezicht lijkt het erop dat we er met Mulders, Amofa en Berkhout verdedigend op vooruit zijn gegaan tov vorig seizoen.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

R058

Citaat van: Tanjajeah op juli 23, 2025, 12:30:14
Het moet natuurlijk nog blijken, maar op het eerste gezicht lijkt het erop dat we er met Mulders, Amofa en Berkhout verdedigend op vooruit zijn gegaan tov vorig seizoen.
Sowieso het hele elftal tot nu toe. Denk dat we vergelijkbaar of beter zijn dan vorig jaar. En jonge spelers worden als het goed is alleen maar beter.

Noordcambuur

Welkom Rik en heel veel succes bij Cambuur. |:)

sunderland

Machtig interview gezien. Geen poeha en zijn eigen club niet vergeten.
Welkom  |:)

Eewal

De verdediging staat er goed op. Voetballend gaan we er op vooruit lijkt het

Bankzitter

Zeker meer voetbal van achteruit. Nu hopen dat we ook het aantal tegengoals laag kunnen houden, dat blijft afwachten.
Hopelijk zijn ze snel op elkaar ingespeeld.

Eewal

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2025, 16:35:08
Zeker meer voetbal van achteruit. Nu hopen dat we ook het aantal tegengoals laag kunnen houden, dat blijft afwachten.
Hopelijk zijn ze snel op elkaar ingespeeld.
heel eerlijk hoop ik komend seizoen op veel meer spektakel, als dat gepaard gaat met meer risico, dan teken ik er voor.

Lore

Citaat van: Eewal op juli 23, 2025, 16:57:46
heel eerlijk hoop ik komend seizoen op veel meer spektakel, als dat gepaard gaat met meer risico, dan teken ik er voor.

Met Dick De boer als coach hadden wij veel spektakel. Wij werden alleen wel 17de  :proost

Eewal

Citaat van: Lore op juli 23, 2025, 17:07:14
Met Dick De boer als coach hadden wij veel spektakel. Wij werden alleen wel 17de  :proost
en toch zul jij in ieder geval voor een deel begrijpen wat ik bedoel  8)