Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rik Mulders

Gestart door Stiens, juli 23, 2025, 10:15:30

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Citaat van: Trainert! op augustus 08, 2025, 22:35:59
Ook weer gescout met 1 oog
Ik denk dat jij met 1 oog hebt gekeken naar de twee onderlinge wedstrijden tussen den Bosch en Cambuur, of niet gekeken.

Gasgeve

Ook met 1 oog was te zien dat dit een goede aankoop voor ons is.

666

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2025, 12:51:02
de spelers worden ook zelf in slaap gesust met dat oer laangzame getik. Als je vol vuur in de wedstrijd zit gebeuren dit soort dingen echt niet

Dat niet functioneel rondspelen achterin, dat wil je als voetballer toch ook gewoon niet.. en het zijn niet alleen maar de spelers die in slaap worden gesust, als je dit in een vol stadion laat zien dan is de sfeer zo weg.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op augustus 11, 2025, 14:04:35
Dat niet functioneel rondspelen achterin, dat wil je als voetballer toch ook gewoon niet.. en het zijn niet alleen maar de spelers die in slaap worden gesust, als je dit in een vol stadion laat zien dan is de sfeer zo weg.
ja dat gebeurde vorig seizoen maar al te vaak

Bankzitter

En nu hebben we (theoretisch) een spits waar je de lange bal op kan gooien, dus het rondtikken is ook niet nodig.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2025, 15:09:03
En nu hebben we (theoretisch) een spits waar je de lange bal op kan gooien, dus het rondtikken is ook niet nodig.
Alleen Henk laat het niet gebeuren, want het oeverloze opbouwen van achter uit is heilig.
Alle creativiteit wordt direct uit de spelers gehaald en worden overladen met opdrachten.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op augustus 11, 2025, 16:32:40
Alleen Henk laat het niet gebeuren, want het oeverloze opbouwen van achter uit is heilig.
Alle creativiteit wordt direct uit de spelers gehaald en worden overladen met opdrachten.

Helaas, maar waar
Area 58

carlo de leeuw

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2025, 12:34:10
Mulders heeft ervaring.



Het lijkt op de beelden dat er misverstand was. Amofa vraagt eerst de bal maar Mulder is te langzaam. Daarna wijst Amofa dat er teruggespeeld moet worden... op Jansen natuurlijk  maar Mulders denkt naar Berkhout en daar staat eentje tussen. Dat als hij gecanned had dan wist hij dat die speler van Dordt daar stond maar heeft ook te maken met een hele nieuwe defensie die nog moet wennen.
Verkeerde terug speelbal kan een keer gebeuren. Vond het zorgelijker dat hij er daarna als een pupil achter aan vloog terwijl er al een verdediger bij was ipv van gelijk naar het centrum te gaan. Liet zich later ook nog een keer simpel uitkappen meen ik mij te herrineren. Maar hopen dat het nog wat onrust in het hoofd is bij nieuwe club.

PePe

Wie heeft niet op de eerste werkdag bij een nieuwe baas een foutje gemaakt?

R058

Citaat van: Vlampiep op augustus 11, 2025, 16:32:40
Alleen Henk laat het niet gebeuren, want het oeverloze opbouwen van achter uit is heilig.
Alle creativiteit wordt direct uit de spelers gehaald en worden overladen met opdrachten.
Veel zeggen altijd dat er zoveel opdrachten worden gegeven, maar voor mij lijkt het vaak juist andersom. Met opdrachten maak je het spel juist duidelijker en wordt de ondergrens ook lager. In het voetbal moet je kunnen vertrouwen op medespelers die op de juist positie staan zodat je zelf minder hoeft na te denken.
Te vaak zie ik spelers maar ergens rondlopen en geen idee hebben met wat ze met de bal moeten doen. Dan heb je naar mijn mening juist meer opdrachten nodig.

Huizen

Nieling begon hier ook met een domme rode kaart. Snel vergeten deze match en op naar de goede momenten  :thumbsup

Bankzitter

Die rode kaart was ??n van de redenen van de slechte start, Nieling werd wel gemist.

Specuveter

Mulders en Berkhout gaan er echt wel komen!!

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 12, 2025, 13:04:37
Nieling begon hier ook met een domme rode kaart. Snel vergeten deze match en op naar de goede momenten  :thumbsup
dan hoop ik ook dat hij verkocht wordt voor rond 1 miljoen eind van het seizoen  :y

Vlampiep

Citaat van: R058 op augustus 11, 2025, 23:26:13
Te vaak zie ik spelers maar ergens rondlopen en geen idee hebben met wat ze met de bal moeten doen. Dan heb je naar mijn mening juist meer opdrachten nodig.
Dat zijn de spelers die er geen zak van kunnen en nooit gehaald hadden morgen worden. Dit bedoel ik nu met gebrek aan gogme en creativiteit.