Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Ik weet niet wat de regels zijn maar zou het niet goed voor Kian zijn om bij O-21 als dispensatiespeler meters te maken?

michello

Het lijkt mij dat Kian volgend jaar vertrekt, dan loopt ie spelers van O21 in de weg. Mooi zo laten.

RG

Kian is te oud om als dispensatiespeler mee te mogen doen bij de beloften. Je mag 3 spelers in de wedstrijdstrijdselectie hebben die 1 of 2 jaar ouder zijn. Kian is meer dan 2 jaar ouder helaass

Vlampiep

Kian is een zeer enthausiaste spits en leuke jongen in de groep, maar hij komt echt te kort op dit niveau en zie hem ook geen progressie meer maken.

Noordcambuur

Kian Visser en Binder moet je afscheid van nemen na dit seizoen deze 2 spelers niks te zoeken in de ED.

wiekie1969

Dat geldt ook voor Wiebe K.

Bankzitter

Wiebe moet een jaar KKD basis gaan spelen. Hij is nog maar 19 dus zou hem nog niet afschrijven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2026, 11:32:56
Wiebe moet een jaar KKD basis gaan spelen. Hij is nog maar 19 dus zou hem nog niet afschrijven.

Op een gegeven moment, Baoef, Marsman en Henstra allemaal 19? (en Kooistra aan de andere kant)
Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2026, 12:39:08
Op een gegeven moment, Baoef, Marsman en Henstra allemaal 19? (en Kooistra aan de andere kant)
Is 22 jaar :thumbsup

Derkx R.H.

Vertrekt aan het einde van het seizoen...

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op maart 24, 2026, 23:28:45
Vertrekt aan het einde van het seizoen...
Jammer, heeft geen echte kansen gehad.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2026, 23:31:38
Jammer, heeft geen echte kansen gehad.
Ach ja het is wat het is....zo zullen nog een aantal vertrekken..

Eewal

Komt zwaar te kort, verder hoop ik dat hij een mooie ervaring geeft gehad bij zijn club. Terug naar Harkema, is geen schande.

Holwerd voor Cambuur

#58
Citaat van: Eewal op maart 24, 2026, 23:34:08
verder hoop ik dat hij een mooie ervaring geeft gehad bij zijn club

Als echte fan voor Noord in de 90e minuut een omhaal scoren om een punt te redden ?n promoveren....

Moah, wat denk je?  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Een droom die is uit gekomen. Maar ik vermoed dat hij ook realistisch genoeg is dat dit een stapje te hoog is... en een fenomeen in de 3e divisie bij Harkema zijn is ook mooi he