Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: keije op juli 13, 2025, 15:22:26
Als ik die Kian zo wathoor laatste dagen is ie behoorlijk in zich zelf gaan geloven. Ben dit jaar bij Ijsselmeervolgels -Hark.boys geweest en hij was bij far de slechtste van het veld. Afgelopen zaterdag vond ik het ook niks , qua vrijlopen, aanspeelbaar zijn etc. Tuurlijk heeft hij 32 gemaakt , maar daar zaten heel heel penalties en vrije trappen bij en verder dan schiet ie elke bal blind op goal , zonder oog voor medespelers. Tuurlijk hoop ik dat hij het heel goed gaat doen , super een Leeuwarder in de spits , maar heb hele grote twijfels en denk dat hij voor dit nivo te kort komt ( zie eerdere periodes bij Ijsselmeervogels en Dovo)
Dan heb je straks Kian en Rolke die van alle kanten  de bal blind op goal schieten  :_schater

We gaan het zien. Mijn indruk is wel dat deze jongen niet was gehaald wanneer hij niet in Leeuwarden had gewoond.
Maar hij kan nu alles op voetbal richten, en goals maken moet echt in je zitten. Veel spelers krijgen die gave nooit.

zeewolde

Citaat van: Johan-12 op juli 13, 2025, 15:32:27
Dan heb je straks Kian en Rolke die van alle kanten  de bal blind op goal schieten  :_schater

We gaan het zien. Mijn indruk is wel dat deze jongen niet was gehaald wanneer hij niet in Leeuwarden had gewoond.
Maar hij kan nu alles op voetbal richten, en goals maken moet echt in je zitten. Veel spelers krijgen die gave nooit.
vaak lees je hier commentaar dat vlubs als telstar, doesrecht, ado en ook sparta spelers bij topamateurs weghalen en wij dat nooit doen

Nu halen we er 1 die er 32 (36?) gemaakt heeft en dan veel aanhrt klagen dat hij vast het niveau niet aan kan :?

keije

Heb je hem al eens zien spelen ? Of is je beeldvorming bepaald door stukjes in de krant of op internet ? Nogmaals, ik hoop dat hij het fantastisch gaat doen,

Bankzitter

Die jongen van Telstar had ook 1 1/2 jaar nodig.
Zoveel tijd krijg je hier niet.

Ik zie hem vooral als pinch hitter, publiek erachter en oorlog maken in de 16.
De TS zal wel een plan met hem hebben... Henk en Lars zien het vaak wel goed.

Johan-12

Citaat van: keije op juli 13, 2025, 15:52:37
Heb je hem al eens zien spelen ? Of is je beeldvorming bepaald door stukjes in de krant of op internet ? Nogmaals, ik hoop dat hij het fantastisch gaat doen,
Meerdere keren zien spelen. Is niet heel actief, en let wel dit is 3e divisie geen 2e divisie!

Maar ik gun hem alle succes, graag zelfs. Goals maken kan je niet leren, die kwaliteit heeft hij. De vraag is kan hij het qua fysiek en handelingssnelheid aan. Die kans krijgt hij nu, en we gaan het zien.

Johan-12

Citaat van: zeewolde op juli 13, 2025, 15:42:43
vaak lees je hier commentaar dat vlubs als telstar, doesrecht, ado en ook sparta spelers bij topamateurs weghalen en wij dat nooit doen

Nu halen we er 1 die er 32 (36?) gemaakt heeft en dan veel aanhrt klagen dat hij vast het niveau niet aan kan :?
Amateur niveau in de regio is veel hoger. Spelers moeten niet verhuizen, en staan dan ook sneller open om jaar te investeren. Cambuur zal voor dezelfde speler veel meer moeten betalen.
Maar eens, na Barto, Dijkstrs en Schokker is het leuk om weer eens een speler uit de amateurs op te pikken.

keije

Het is een gok en warschijnlijk niet een hele dure. Maar na het spitsendebacle vorig jaar, had ik toch verwacht dat de focus kwam te liggen op bewezen doelpuntenmaker ( kan Binder niet beoordelen) en een hele goede scorende 10 ( type Oosting). Rest van het elftal is op zich prima in te vullen, als er niet teveel meet verkocht wordt

PePe

Kian wil Leeuwarden vast iets laten zien. En als hij succes heeft, gaat het steeds beter.

YellowBlue

Citaat van: keije op juli 13, 2025, 16:08:35
Het is een gok en warschijnlijk niet een hele dure. Maar na het spitsendebacle vorig jaar, had ik toch verwacht dat de focus kwam te liggen op bewezen doelpuntenmaker ( kan Binder niet beoordelen) en een hele goede scorende 10 ( type Oosting). Rest van het elftal is op zich prima in te vullen, als er niet teveel meet verkocht wordt
het zou mij niets verbazen dat ze alsnog op een buitenkansje in de spits hopen. Deze 2 heb je in ieder geval binnen, dat is al een stuk beter dan vorig jaar..

Trainert!

Ondanks dat ik vind dat je nog te kort komt voor het seizoen,  heb je een fantastische en moeilijke goal gemaakt. chapeau!

Specuveter

Wat zal deze jongen lekker slapen vanavond!

Noordcambuur


Yellow Army

Area 58


Galdiano

Citaat van: michello op november 07, 2025, 11:36:44
https://slotoffensief.nl/2025/11/06/video-kian-visser-maakt-4-goals/

Op het niveau waar hij het afgelopen seizoen het ook liet zien.
Heeft mij echt nog niet kunnen overtuigen.
Naast Binder haf gewoon een ervaren spits gehaald moeten worden.

Dat kan je voor het tweede jaar op een rij promotie kosten.

Maar ik laat mij nog steeds verrassen door Kian. Laat hem het tegendeel maar bewijzen in de kansen die hij gaat krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets