Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2026, 23:31:38
Jammer, heeft geen echte kansen gehad.

Niet goed genoeg. Zeker op Eredivisie niveau niet, helaas.

Trainert!

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2026, 23:31:38
Jammer, heeft geen echte kansen gehad.


Hoeveel kansen wil je iemand geven? de eerste indrukken waren gewoon dat hij niet goed genoeg is.

zeewolde

Citaat van: Trainert! op maart 25, 2026, 07:02:17

Hoeveel kansen wil je iemand geven? de eerste indrukken waren gewoon dat hij niet goed genoeg is.

1 a 2 echte kansen. Die heeft hij niet gehad. 10 minuten invallen is geen echte kans.

papier

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2026, 07:13:09
1 a 2 echte kansen. Die heeft hij niet gehad. 10 minuten invallen is geen echte kans.

Tis een BVO geen filantropische instelling

michello

Gewoon weer naar Noord straks. Helaas op het veld tekortkomend. Prachtige ervaring voor die jongen maar het is logisch en terecht dat het hier stopt.

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op maart 25, 2026, 07:13:09
1 a 2 echte kansen. Die heeft hij niet gehad. 10 minuten invallen is geen echte kans.
Henk heeft hem elke dag zien trainen, daar genoeg kansen gehad.

Specuveter


Bankzitter

Toch wat last van druk gehad waardoor hij zijn kansen niet afmaakte, normaal zijn kwaliteit.

Het zou best kunnen dat een KKD club de gok neemt... hij kan het niet verleerd zijn.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2026, 09:20:51
Toch wat last van druk gehad waardoor hij zijn kansen niet afmaakte, normaal zijn kwaliteit.

Het zou best kunnen dat een KKD club de gok neemt... hij kan het niet verleerd zijn.
Dan kom je al bij een Helmond, Oss of Eindhoven uit. Weet niet of Kian daar heen wil.

Andy King

Citaat van: Gasgeve op maart 25, 2026, 09:55:51
Dan kom je al bij een Helmond, Oss of Eindhoven uit. Weet niet of Kian daar heen wil.

En anders maar weer terug naar Harkemase Boys. Of zou HHC iets voor hem zijn?

Specuveter

Citaat van: Andy King op maart 25, 2026, 11:24:32
En anders maar weer terug naar Harkemase Boys. Of zou HHC iets voor hem zijn?
Die hebben net Pauwels gehaald.

PePe

Citaat van: Specuveter op maart 25, 2026, 12:42:15
Die hebben net Pauwels gehaald.

Hebben Pouwels  gehaald.

Specuveter

Wat een feestbeest en gangmaker....
Die heeft morgen geen stem meer!

fred

Maar mooi weer terug naar Noord  :_schater

Zuid1991

Citaat van: fred op mei 03, 2026, 20:07:43
Maar mooi weer terug naar Noord  :_schater
Is toch prachtig, wat voor jaar hij mee heeft gemaakt. En pure liefde voor onze club, geweldig!  |:)