Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 11, 2025, 14:22:25
Wat een gejank over dat er een transfersom is betaald. Gadverdamme lijkt de politiek hier wel.

Welkom topper |:)

Toont ook mooi dat wij voorsorteren op het vertrek van spelers eb durven te investeren

666

Welkom en maak ons gek  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

uitspraak achternaam : Gjuhstrand zegt ie zelf in interview

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 11, 2025, 14:22:25
Wat een gejank over dat er een transfersom is betaald. Gadverdamme lijkt de politiek hier wel.

Welkom topper |:)

Zo was het niet bedoeld? juist prima dat we kunnen en durven investeren.
Uiteindelijk maakt het ook weinig uit wie ze maakt en hoeveel dat heeft gekost.
Dat ?t Woanskip maar vaak door het stadion mag galmen.


sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2025, 14:46:17
Zo was het niet bedoeld? juist prima dat we kunnen en durven investeren.
Uiteindelijk maakt het ook weinig uit wie ze maakt en hoeveel dat heeft gekost.
Dat ?t Woanskip maar vaak door het stadion mag galmen.
precies dat en was ook niet persoonlijk maar algemeen  |:)

Korezev

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2025, 14:11:26
De enige kritische vraag die je kunt stellen is: waarom een transfersom in een linksbuiten investeren en niet in een spits.
Dat zou ik nog wel van Lambooij willen weten.
Blijf aub lekker op je bankje zitten en doe niet alsof je er verstand van hebt, daar hebben we hier al meer dan genoeg van

Trainert!

Ik ken deze speler niet, maar aan het contract te zien is er veel vertrouwen. Ik ben POSITIEF gestemd  :devil

Noordcambuur

Ben heel blij met de komst van Oscar een aanvaller voor 450 duizend en Nieling verkocht van rond de miljoen goed gedaan.
En er gaat nog veel gebeuren de komende tijd Pauwels,Balk en Mercera gaan misschien weg en nog veel geld oplevert.

Mooie vooruitzichten voor de penningmeester  :thumbsup

R058

Citaat van: Trainert! op juli 11, 2025, 15:38:28
Ik ken deze speler niet, maar aan het contract te zien is er veel vertrouwen. Ik ben POSITIEF gestemd  :devil
Dan moet het wel goedkomen!  |:)

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2025, 14:18:13
Binder had nog een contract in Oostenrijk toch?
Mocht transfervrij weg, omdat zijn club is gedegradeerd.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 11, 2025, 16:44:09
Mocht transfervrij weg, omdat zijn club is gedegradeerd.
dus gratis meenemen?.

CambuurArnhem

Citaat van: YellowBlue op juli 11, 2025, 14:34:47
uitspraak achternaam : Gjuhstrand zegt ie zelf in interview

Hopelijk leest Rein mee!

Poetser

Citaat van: CambuurArnhem op juli 11, 2025, 19:23:54
Hopelijk leest Rein mee!

Tja Rein.. eigenlijk kan het niet meer h?.

Oud Cambuur


Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 11, 2025, 20:25:31
Rein is al op cursus
doe het maar een keer met al die buitenlanders  :y