Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Tanjajeah op juli 11, 2025, 10:15:46
4 en een halve ton, wow.  Ongelooflijk bedrag, kijkend naar het lagere spelersbudget en de andere financiele perikelen. En ook Binder en Berghout hadden nog een contract bij hun vorige club, dus het lijkt me dat daarvoor ook is betaald.

Het kan 2 dingen betekenen. Er staan een paar uitgaande transferklappers te gebeuren.  Of 2; externe financiers (Pieter, de kippenboer?) hebben gelapt.

Hoe dan ook, succes Oscar!
Daar worden alleen de salarissen uit betaald, en geen transfersommen.. Maar er staat ons nog meer te wachten... |:)

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2025, 10:17:42
Nou, blijkbaar zijn we toch niet haast failliet en zit er toch wat ruimte in het spelerbudget :P

Maar dit moet wel haast betekenen dat er iemand voor een heel goed bedrag verkocht is (Pauwels of Mercera).
Dit kan toch niet uit de Nieling transfer komen.

Transferbedrag schept wel hoge verwachtingen...


Ooow... en
https://www.transfermarkt.nl/oscar-sjostrand/profil/spieler/1126111

In het team sinds:
11 jul. 2025
Contract tot en met:
30 jun. 2028
Contractoptie:
Cluboptie 1 jaar

Op 27-06-25 zijn laatste wedstrijd gespeeld en geen blessure te vinden in de laatste 2 seizoenen.
Dan ist niks voor oans :zweep

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2025, 10:20:25
Daar worden alleen de salarissen uit betaald, en geen transfersommen.. Maar er staat ons nog meer te wachten... |:)

Bedoel je dan inkomend of uitgaand? (of beiden  :))

Derkx R.H.


zeewolde


Yellow Army

#20
https://youtu.be/ti4IgBgpzNQ?si=ct7FnEcKzBimqp3u

Goal 1:40

Edit: nu met goede link
Area 58


Galdiano

Citaat van: Tanjajeah op juli 11, 2025, 10:15:46
En ook Binder en Berghout hadden nog een contract bij hun vorige club, dus het lijkt me dat daarvoor ook is betaald.


Berkhout is niet voor betaald. Had contract voor een jaar maar mocht niet meer mee doen met Jong AZ en kwam te kort voor AZ 1.
Er is alleen een doorverkoop percentage besproken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

Bankzitter

Die had Pauwels hard voorlangs geschoten :P

Stiens


Yellow Army

Citaat van: Stiens op juli 11, 2025, 11:16:25
Goal verborgen achter een Zweedse vlag?  :zweep

Verkeerde link  :wall
Area 58

Bankzitter

De enige kritische vraag die je kunt stellen is: waarom een transfersom in een linksbuiten investeren en niet in een spits.
Dat zou ik nog wel van Lambooij willen weten.


Galdiano

#28
Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2025, 14:11:26
De enige kritische vraag die je kunt stellen is: waarom een transfersom in een linksbuiten investeren en niet in een spits.
Dat zou ik nog wel van Lambooij willen weten.

Binder had nog een contract in Oostenrijk toch?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Wat een gejank over dat er een transfersom is betaald. Gadverdamme lijkt de politiek hier wel.

Welkom topper |:)