Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

U??uuuuuuhhhhhhhhmmmmm daaaaaaaaahhhhhhgggeesssssss eeeeeeeeennnnnnnhhhhh.
Wat voor installatie je ook aanschaft of cursus je hem aanbiedt, verspilde moeite en geld. Zijn stem en intonatie en wijze van spreken is niet geschikt voor goed verstaanbare informatie, Rein was een begrip maar in dit stadion is dit kansloos,

Scc4-ever

Welkom en veel succes

666

Citaat van: Poetser op juli 11, 2025, 19:27:54
Tja Rein.. eigenlijk kan het niet meer h?.

Rein is Cambuur, ik begrijp niet dat je zegt dat het niet meer kan... zijn versprekingen zijn legendarisch zijn stem en stijl een voorbeeld voor menig stadionspeaker. Van mij mag hij op dat plekje nog vele jaren zijn hobby beoefenen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Oud Cambuur

Citaat van: 666 op juli 12, 2025, 07:46:50
Rein is Cambuur, ik begrijp niet dat je zegt dat het niet meer kan... zijn versprekingen zijn legendarisch zijn stem en stijl een voorbeeld voor menig stadionspeaker. Van mij mag hij op dat plekje nog vele jaren zijn hobby beoefenen.

Mag er van mij rustig zitten als hij zijn mond maar houd en er een verse kracht naast zetten die wel te verstaan is op Oost kun je Rein echt niet meer verstaan

moodygrunn

Citaat van: Oud Cambuur op juli 12, 2025, 07:53:27
Mag er van mij rustig zitten als hij zijn mond maar houd en er een verse kracht naast zetten die wel te verstaan is op Oost kun je Rein echt niet meer verstaan
Koop dan het programmaboekje, weet je ook wie er spelen   ;)
In Henk en Sandor we trust

De Gast

Dat die nog bestaan.. programmaboekjes.

hobbes

Citaat van: moodygrunn op juli 12, 2025, 08:28:26
Koop dan het programmaboekje, weet je ook wie er spelen   ;)

Of je kijkt op de schermen  ;)

Galdiano

Citaat van: De Gast op juli 12, 2025, 08:50:24
Dat die nog bestaan.. programmaboekjes.

Zou dat echt meer opleveren dan dat ze kosten?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tanjajeah

#53
Citaat van: 666 op juli 12, 2025, 07:46:50
Rein is Cambuur, ik begrijp niet dat je zegt dat het niet meer kan... zijn versprekingen zijn legendarisch zijn stem en stijl een voorbeeld voor menig stadionspeaker. Van mij mag hij op dat plekje nog vele jaren zijn hobby beoefenen.

Helemaal eens.  Hij moet door zolang hij kan, ?tot de dood ons scheidt?wat mij betreft. Zoveel beter ook dan al die moderne schreeuwlelijke stadion-ophitsers. Of, de ergsten, de voornaamroepers en dat het stadion dan de achternaam mag schreeuwen.


Specuveter

Gebleseerd geraakt in onderling oefenpotje wat ik heb begrepen
Er werd geroepen enkelband
Afwachten maar.

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op juli 12, 2025, 14:00:38
Gebleseerd geraakt in onderling oefenpotje wat ik heb begrepen
Er werd geroepen enkelband
Afwachten maar.

Zal ook weer niet

michello

Scheelt dat hij al vol in competitie zat. Qua conditie dus op goed niveau.. Hopelijk alleen verrekking..

Bernardo


KernvanCambuur

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2025, 08:58:50
Zou dat echt meer opleveren dan dat ze kosten?
:) :) :)

Nee, maar het hoort er wel bij. De vraag blijft. :)

diekhuzen

Citaat van: Vlampiep op juli 11, 2025, 21:29:56
U??uuuuuuhhhhhhhhmmmmm daaaaaaaaahhhhhhgggeesssssss eeeeeeeeennnnnnnhhhhh.
Wat voor installatie je ook aanschaft of cursus je hem aanbiedt, verspilde moeite en geld. Zijn stem en intonatie en wijze van spreken is niet geschikt voor goed verstaanbare informatie, Rein was een begrip maar in dit stadion is dit kansloos,

Boeiend allemaal. Kansloos is jouw mening