Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juni 29, 2025, 01:28:06
Die jongen kiest goed positie in de 16, voelt dat aan. Geef hem een kans, ook 4 kilo afgevallen las ik.  Zit goede kop op. Kan alleen maar beter worden en meegaan met het niveau. Gewoon jezelf blijven en je kans grijpen. Kom aan.
was de spits in de 1e helft waar jij zeer kritisch over was. Leg dit eens uit

Arno A

daar moeten we het voorlopig mee doen onze spitsen Nico, Kian, Sybrand en Yoram.

Wie gaan er straks starten op 8 augustus? Roept u maar! 2 spitsen of 1 of?




Noordcambuur

Citaat van: Arno A op juni 29, 2025, 04:21:49
daar moeten we het voorlopig mee doen onze spitsen Nico, Kian, Sybrand en Yoram.

Wie gaan er straks starten op 8 augustus? Roept u maar! 2 spitsen of 1 of?
3 spitsen

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op juni 29, 2025, 04:21:49
daar moeten we het voorlopig mee doen onze spitsen Nico, Kian, Sybrand en Yoram.

Wie gaan er straks starten op 8 augustus? Roept u maar! 2 spitsen of 1 of?
Een middenvelder en vleugelaanvaller..... :zucht :wall

Arno A

29 juni 2025, 18:00

Week 27 (30 juni t/m 6 juli)

Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 10.30 uur (veld) en 13.00 uur (kracht)
Di. 10.30 uur (veld*) en 13.00 uur (kracht)
Do. 12.00 uur (veld*) en 14.30 uur (kracht)
Vrij. 11.15 uur (veld)
Za. 15.00 uur: Offici?le Opening Kooi Stadion, SC Cambuur ? Feyenoord

In de tweede week van de voorbereiding wordt er getraind bij sc Leovardia (Kalverdijkje 83 te Leeuwarden), tenzij anders aangegeven
* Deze training wordt afgewerkt in het Kooi Stadion

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zie dat morgen in het Kooistadion wordt getraind, zijn die trainingen openbaar?
Henk, held, bedankt

Oud Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2025, 12:27:25
Ik zie dat morgen in het Kooistadion wordt getraind, zijn die trainingen openbaar?

Ja 1 ingang van Oost is open. Maar Henk verwacht dat ze veel eerder gaan trainen ivm de hitte wordt vanmiddag een besluit over genomen. 1 nadeel dat wordt niet vaak gecommuniceerd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oud Cambuur op juni 30, 2025, 12:56:17
Ja 1 ingang van Oost is open. Maar Henk verwacht dat ze veel eerder gaan trainen ivm de hitte wordt vanmiddag een besluit over genomen. 1 nadeel dat wordt niet vaak gecommuniceerd
Als ik daar tussen 11 en half 12 ben heb ik dan nog kans om ze te zien?
Henk, held, bedankt

Oud Cambuur

ik verwacht dat ze rond 8 a half 9 gaan trainen meer niks is zeker dan kun je beter donderdag er heen gaan dan is het niet meer warm en zullen ze zeker om 10:30 trainen in het stadion

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oud Cambuur op juni 30, 2025, 14:45:28
ik verwacht dat ze rond 8 a half 9 gaan trainen meer niks is zeker dan kun je beter donderdag er heen gaan dan is het niet meer warm en zullen ze zeker om 10:30 trainen in het stadion
Ben alleen morgen in de buurt helaas. Ze trainen anderhalf uur?
Henk, held, bedankt

Oud Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2025, 14:48:42
Ben alleen morgen in de buurt helaas. Ze trainen anderhalf uur?

Ja meestal wel maar ik zou even goed de socials in de gaten houden met de exacte Trainingstijden morgen zou niet leuk zijn als je voor de dichte deur staat

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juni 30, 2025, 12:56:17
Ja 1 ingang van Oost is open. Maar Henk verwacht dat ze veel eerder gaan trainen ivm de hitte wordt vanmiddag een besluit over genomen. 1 nadeel dat wordt niet vaak gecommuniceerd

We worden een stel zuurtjes in Nederland.
Niks meer gewend.  :|

Nu worden profvoetballer ook al beschermd tegen warmte...  :_schater
Marathon lopers of wielrenners gaan juist vaak naar warme oorden om daar of op hoogte of met warmte te trainen. Daar wordt je sterker van.

Maar de voetballers? Je zal maar wat zweten.  :_schater


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juni 30, 2025, 16:10:18
We worden een stel zuurtjes in Nederland.
Niks meer gewend.  :|

Nu worden profvoetballer ook al beschermd tegen warmte...  :_schater
Marathon lopers of wielrenners gaan juist vaak naar warme oorden om daar of op hoogte of met warmte te trainen. Daar wordt je sterker van.

Maar de voetballers? Je zal maar wat zweten.  :_schater
ze moeten wel even goed insmeren met factor 50 :y

Poetser

#133
Citaat van: Galdiano op juni 30, 2025, 16:10:18
We worden een stel zuurtjes in Nederland.
Niks meer gewend.  :|

Nu worden profvoetballer ook al beschermd tegen warmte...  :_schater
Marathon lopers of wielrenners gaan juist vaak naar warme oorden om daar of op hoogte of met warmte te trainen. Daar wordt je sterker van.

Maar de voetballers? Je zal maar wat zweten.  :_schater

Het aantal nieuwsberichten over de hitte neemt echt ernstige proporties aan. De media maakt echt iedereen gek.

Nu hebben we een hitteplan en code geel.. het is godverdomme 26 graden  :_schater

Galdiano

Citaat van: Poetser op juni 30, 2025, 16:30:13
Het aantal nieuwsberichten over de hitte neemt echt ernstige proporties aan. De media maakt echt iedereen gek.

Nu hebben we een hitteplan en code geel.. het is godverdomme 26 graden  :_schater

Dat bedoel ik.

Niks kan tegenwoordig meer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets