Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op juni 27, 2025, 22:18:50
E?n oefenwedstrijdje gespeeld
Twee dagen getraind
Selectie nog lang niet compleet
En alles en iedereen word alweer afgebrand
Blijft een bijzonder forum!!

Wie wordt er afgebrand dan???? Zie geen namen.

Arno A

Hoe speelden de aankopen?

upweer


De Gast

Citaat van: denistel op juni 27, 2025, 22:29:32
komt ook omdat burgemeesters het niet willen toch zie roda die is alweer besloten
als je tegen een aansprekende club oefent kost van te voren al veel poen en ze willen
geen gedonder,

Half Spanje komt hier vaak naar toe en dan zie je vaak dat ze wel spelen tegen TOP Oss of Eindhoven..

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2025, 06:30:17
Wie wordt er afgebrand dan???? Zie geen namen.
je snapt me wel....

Galdiano

Je hoort mij dit jaar niet klagen. Mooi reisje naar Emden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Nee, dat doe ik niet. Alles en iedereen wordt hier alweer afgebrand schrijf jij. Ik lees dat nergens. Dat maak jij er zelf van denk ik. Goed weekend  :proost

poelie-lwd

Kian Visser kun je er wel bij hebben. Goed in de combinatie, sterk en doelgericht. Kun je geen buil aan vallen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2025, 08:29:18
Nee, dat doe ik niet. Alles en iedereen wordt hier alweer afgebrand schrijf jij. Ik lees dat nergens. Dat maak jij er zelf van denk ik. Goed weekend  :proost
Wat moet je met zo.n jonge beloftenploeg
Draaaaaaaama
Henk komt wel op zijn woorden terug wat betreft plek twee
Vreselijke oefencampagne...
Om maar wat te noemen

Korezev

Ik had net dezelfde quotes opgeschreven, maar dat hoeft nu niet meer,
Over DRAMA's gesproken, het allergrootste DRAMA heet hier WIEKIE, wat moet die man een vreselijke jeugd hebben gehad en nu waarschijnlijk in
een crisis belandt

JSE

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2025, 08:32:24
Kian Visser kun je er wel bij hebben. Goed in de combinatie, sterk en doelgericht. Kun je geen buil aan vallen.

Als hij het fysiek maar trekt. Van amateur naar prof betekent is voor het lichaam is niet niks. Qua trainings intesiteit en omvang is dat nogal een stap. Hoop dat hij dat aankan.

Oud Cambuur

Citaat van: JSE op juni 28, 2025, 08:40:03
Als hij het fysiek maar trekt. Van amateur naar prof betekent is voor het lichaam is niet niks. Qua trainings intesiteit en omvang is dat nogal een stap. Hoop dat hij dat aankan.

Er zit een goede kop op en hij heeft zelfkritiek dat je aangeeft dat je af en toe wat te lui bent maar dat je dat bij cambuur het dan kan vergeten duid erop dat hij zich daar bewust van is. Veel zal er vanaf hangen of Cambuur nog een andere spits aantrekt buiten Binder om.

Harry L.

We moeten afwachten wat er nog gaat gebeuren. Verwacht zelf het vertrek van Diemers en Pauwels.
Als Diemers vertrekt doen we wel een jasje uit wat mij betreft. De doelstelling wordt al wat getemperd als ik de interviews zo wat hoor en zal wel weer afgezwakt worden naar behalen playoffs, Henkie vergeleek ons al met Telstar, en dat wij dat als supporters ook wel weten, om moe van te worden dat geleuter.

Bankzitter

#103
Het verhaal van het budget is dat een worst case scenario is en een best case scenario.
En dat ligt oa aan de transfersommen en de herfinanciering die niet voor einde transferperiode is afgerond.
We geven nu eenmaal niks uit wat niet al binnen is en schrijven geen rode cijfers.

Nieling is al zo goed als rond als je de berichten mag geloven dus dat "worst case scenario"is dan al niet meer van toepassing... een deel wordt in de selectie gestoken.

De tweede onzekere factor is doorstroom uit de jeugd (en voor het gemak reken ik Kian Visser ook even bij die groep).
Als daar 4 spelers van aanhaken, dan vult dat de selectie al aardig met vrij goedkope contractspelers en hou je extra budget over. En dat is niet ondenkbaar met Wiebe Kooistra, Daan Visser, Kian Visser, Iwan Henstra en dan nog Toni Jonker of Amar Bakkati. Zo niet dan moet je duurdere spelers bij andere clubs gaan zoeken.

Over de eerste 11 maak ik me ook weinig zorgen... die is gewoon uitstekend voor de KKD.
Jansen
Mercera, Berkhout, Amofa , Galvez??
Souren, Diemers, Nartey
Balk, Binder, Pauwels

Dus we hoeven alleen uitgaande transfers op te vangen en in de breedte te versterken. Met Nieling is dat prima gelukt (Amofa), dus daar is ook geen reden voor paniek. Zo slecht staat er dus niet voor op dit moment.

Ooww, en Diemers moet natuurlijk blijven. Die is moeilijk te vervangen (ook zijn rol buiten het veld).

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op juni 28, 2025, 08:33:04
Wat moet je met zo.n jonge beloftenploeg
Draaaaaaaama
Henk komt wel op zijn woorden terug wat betreft plek twee
Vreselijke oefencampagne...
Om maar wat te noemen

Dat noem ik geen afbranden. We gaan zien wat we voor elftal hebben. Ik hef nul verwachtingen.