Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Citaat van: upweer op juni 27, 2025, 20:57:37

Doet hij ook!
Rond de kerst zegt hij dat dit een jong team is dat moet groeien.
En als we het volgend seizoen niet halen  dan horen we weer... volgend seizoen gaan we voor promotie.
En zo blijven we dromen van de Eredivisie.

denistel

0-3 tegen Dr.Boys houdt niet over ed Binder en Veldhuis

HansKazan

Wat een gezeik man. Conditie opbouwen, minuten maken en door. Gaan hier toch verdomme niet al zitten zeiken over komend seizoen  :_schater

zeewolde

Citaat van: upweer op juni 27, 2025, 20:57:37

Doet hij ook!
Rond de kerst zegt hij dat dit een jong team is dat moet groeien.
En als we het volgend seizoen niet halen  dan horen we weer... volgend seizoen gaan we voor promotie.
dat is ook wat veel fans wilen. Je enige ervaren speler wegdoen en dan alleen jonkies. Dan dus niet zeuren dat het geen top 2 of 3 wordt.

De Gast

Wat een ongelooflijk saai oefenprogramma ook weer dit jaar. Feyenoord reken ik dan even niet mee maar kom op zeg.. zorg eens voor een lekkere afsluiter van de voorbereiding. Of denken ze bij de club dat we warm lopen voor Telstar en Excelsior. Die wedstrijden zijn toch niet om door te komen als supporter..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op juni 27, 2025, 21:42:51
dat is ook wat veel fans wilen. Je enige ervaren speler wegdoen en dan alleen jonkies. Dan dus niet zeuren dat het geen top 2 of 3 wordt.

Misschien wil De Leeuw toch nog een jaartje? :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

E?n oefenwedstrijdje gespeeld
Twee dagen getraind
Selectie nog lang niet compleet
En alles en iedereen word alweer afgebrand
Blijft een bijzonder forum!!

denistel

Citaat van: De Gast op juni 27, 2025, 21:57:41
Wat een ongelooflijk saai oefenprogramma ook weer dit jaar. Feyenoord reken ik dan even niet mee maar kom op zeg.. zorg eens voor een lekkere afsluiter van de voorbereiding. Of denken ze bij de club dat we warm lopen voor Telstar en Excelsior. Die wedstrijden zijn toch niet om door te komen als supporter..

komt ook omdat burgemeesters het niet willen toch zie roda die is alweer besloten
als je tegen een aansprekende club oefent kost van te voren al veel poen en ze willen
geen gedonder,

denistel

Citaat van: Specuveter op juni 27, 2025, 22:18:50
E?n oefenwedstrijdje gespeeld
Twee dagen getraind
Selectie nog lang niet compleet
En alles en iedereen word alweer afgebrand
Blijft een bijzonder forum!!

dan kun je beter lekker 2x per dag trainen toch,

Lore

Citaat van: denistel op juni 27, 2025, 22:30:29
dan kun je beter lekker 2x per dag trainen toch,

Ze hebben allemaal mensen bij de club, die van alles weten over hoe je dit wordt voor het seizoen. Ik denk dat wij die mensen maar moeten vertrouwen

denistel

Citaat van: Lore op juni 27, 2025, 22:45:29
Ze hebben allemaal mensen bij de club, die van alles weten over hoe je dit wordt voor het seizoen. Ik denk dat wij die mensen maar moeten vertrouwen

zal wel maar dat krijg je dot soort potjes daarom kom ik al eem paar jaar amper
bij oefen wedstrijden.

AL

En toch vind ik dit soort potjes de leukste wedstrijden van het seizoen.
Nieuwe spelers en jongens van O21 bekijken en lekker alles afzeiken haha.

Lore

Citaat van: denistel op juni 27, 2025, 22:53:26
zal wel maar dat krijg je dot soort potjes daarom kom ik al eem paar jaar amper
bij oefen wedstrijden.

Zeker zo vroeg in de voorbereiding heb ik dat ook. Maar wat dichter naar de competitie wordt het al veel leuker voor mij

CambuurArnhem

Citaat van: De Gast op juni 27, 2025, 21:57:41
Wat een ongelooflijk saai oefenprogramma ook weer dit jaar. Feyenoord reken ik dan even niet mee maar kom op zeg.. zorg eens voor een lekkere afsluiter van de voorbereiding. Of denken ze bij de club dat we warm lopen voor Telstar en Excelsior. Die wedstrijden zijn toch niet om door te komen als supporter..

Ik vind het oefenprogramma juist eindelijk wel aardig goed dit keer. Eens wat serieuzere tegenstanders ipv vrijwel alleen amateurs.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Specuveter op juni 27, 2025, 22:18:50
E?n oefenwedstrijdje gespeeld
Twee dagen getraind
Selectie nog lang niet compleet
En alles en iedereen word alweer afgebrand
Blijft een bijzonder forum!!
Ho stop! Dit forum kan er niks aan doen ! Het ligt aan al die creeps die hier rondhangen en dingen doen waar niemand op zit te wachten... :devil